Beste medefreaks,
Vandaag toch weer wat kunnen doen:
Menu hier en daar iets aangepast. Door kleine wijzigingen kan het zijn dat de browser refresh niet werkt en dus je ze niet te zien krijgt. Ververs even de hele website door op de hoofdpagina te gaan staan en dan CTRL + F5 ingeven. Je browser haalt nu de website weer helemaal opnieuw binnen waardoor alle wijzigingen actief worden.
Menu Passief:
- Uitgebreid met boekje Luidsprekerboxen zelfbouw (1982)
- Philips Datasheets van verschillende tweeters en mids
- Philips Luidspreker info 1981 als PDF
- Specificaties van de FB860 toegevoegd
Menu Folders:
- toegevoegd is een speciale Philips folder uit 1958 uit duitsland
Menu Stats:
- De referrers eruit gehaald en het webalizer script aangepast. De netwerkstats liggen iets achter op schema maar ik zit even met een conversie van de unixtijd, het script om de stats te generen bevat een paar wazige variablen waar ik nog niet uit ben.
Binnenkort zal ik de mfbfreaks.nl main pagina weer refreshen. Daarna prio op de meta data en een grondige aanpassing van het menu zodat er minder items in komen te staan. Verder denken we eraan om een donatie pagina op de site te zetten via paypal. Een bijdrage voor het dataverkeer is natuurlijk altijd welkom. Overigens was februari wel een topmaand we zaten namelijk bijna aan 400.000 hits en nog steeds groeiende, perfect.
Wederom weer veel leesplezier gewenst !
AndrΓ© Overweel
Geweldig weer π
Dat luidsprekers voor zelfbouw boekje ken ik wel;) Heb het zelf niet, maar een vriend van me had dat en de speakers die we toen voor em gebouwd hadden staan inmiddels weer bij mij π
Heeft ie toch jaren plezier van gehad.
We hebben toen de 3-5-8 verhouding aangehouden.