Er staat weer een nieuwe folder online ๐ฎ
Dit keer 1974 ...
Te benaderen vanuit de nieuws-pagina. Soms is een " refresh" nodig om
de nieuwe nieuws pagina te zien.
๐ dankjewel! en alweer gedownload ook... ๐
nog een klein dingetje: pagina 33 is eruit gevallen, de volgorde doet nu;
.....29, 30, 31, 30, 32, 34, 35.....
Ik vermoed dat Andre het reeds opgelost heeft : ik heb nu geen problemen meer.
โ bij mij nog niet goed, blz 30 staat er echt 2x in, ook in de thumbnails te zien... en 33 ontbreekt
"Helaas" heb ik deze folder zelf al, maar het is altijd wel heel prettig als e.e.a. online staat.......
Dan kan ik vanaf mijn werk of elders even snel wat opzoeken via internet.....
Soms staat er wel eens wat te koop op marktplaats ofzo, zonder foto......
Altijd handig om dan online wat na te zoeken......
Andrรฉ en Herman, bedankt weer !
Groeten,
Tom.
Tom,
Zie jij wel alle pagina's โ
Oke, de aangegeven nummers zijn soms wat onduidelijk maar bij mij geeft elke pagina een andere inhoud, en mis ik er geen.
Nou vooruit dan......
Originele boekie op schoot en kijken maar......
Pagina 32 "online" is pagina 30 van het origineel boekwerk. Staat er dus dubbel op op jullie website. Als pag.30 en als pag.32.
Jullie pagina33 is pagina 32 in het Philips-boekie.
De originele pagina 33 van de catalogus najaar 1974 is dus nergens te bekennen bij jullie scans.
Daarop staat de prachtige 22GF660platenspeler; een juweel van plastic met nep-alu en plakplestik-hout. Heb hem hier ook staan.......geen rotzooi ! (Als je niet weet dat het nep is, ziet het er echt heel erg leuk uit allemaal).
Deze platenspeler met ingebouwde versterker is de enige Philips die ik ken met "schokbrekers" in de vier "voetjes". Geen verend opgehangen draaitafel, maar het hele apparaat staat op vier spiraalveren te dansen ๐
Groeten,
Tom.
P.S. Samengevat, jullie pagina 33 moet 32 worden en de scan van pag.33 moeten jullie nog even opzoeken.......en toevoegen.
@Remi wrote:
nog een klein dingetje: pagina 33 is eruit gevallen, de volgorde doet nu;
.....29, 30, 31, 30, 32, 34, 35.....
Remi had dus gelijk...............(knap bijdehand voor zijn leeftijd !)
Ja,
Begin het te begrijpen ๐ณ
De html code waar ik naar keek is in orde, maar tijdens het scannen zelf is de fout opgetreden.
Dat wordt weer een keer de hete zolder op dus ๐ฅ ( voor Andre helaas )
als volleerd scanchecker heb ik de eer te mogen verkondigen dat de 1974 versie nu HELEMAAL GOED is ๐ ๐
enne...ik zit hier ook op een heet zolderkamertje dit baanbrekende werk te doen hoor ๐