in mijn vervorven n5581 deck zit een voedingsprobleem nl : het werkt wel met 1 massa draad los maar dan zijn alle spanningen te laag . en werkt het geluid maar half en de wiskop enz .
er is een probleem met de massa van het kleine printje achterin , als deze vast zit dan doet alleen de vu meter het , en als deze los is dan zijn alle spanningen te laag maar speelt hij wel . en ik weet de spanningen niet verder dus kan zo niks vinden , dus zoek ik het service doc van het deck .
mattie
Ik heb het als pdf.
Geef je email maar dan probeer ik het doortesturen (15MB)
zo niet geef ik je wel een upload linkje
groet,
Har
met behulp van de manual heb ik hem gemaakt gekregen . hij kreeg blijkbaar geen resetpuls op de cpu en bleef daarom uit . dit kwam van de extra print in het midden , en de ts725 bleef 9 volt op pin 7 van de cpu houden , en door de losse massa kwam de cpu wel in leven maar vaak bleef de counter dan maar half werken . er zat een 10uf elco die rot was en had er een diode uitgestookt en ik heb ook de ts725 vervangen voor een bc178b . na testen werkt hij goed , echter klinkt de opname nog niet goed . wel bij een voorbespeelde tape . ik heb een wow en fluttermeter gekocht gisteren en die moet ik eraan hangen , echter nog geen idee hoe .
de set in zijn geheel ....
groet mattie