A3, wauw, dat is big!
Sounds like the real stuff ja!
Je moeite wordt gewaardeerd hoor, tof dat je voor ons die moeite wilt nemen!
Lijkt wel bijna posterformaten ja π
@Ralphies wrote:
Ge zijt geweldig, echt een aanwinst voor het forum!!
Ik heb een servicemanual van de cd880 bemachtigd, als je die ooit wil, geef maar een gil!
Menner Ralph. HIER MET DIE SERVICE MANUAL VAN DE CD880. He he das eruit. π
Kijk Ralph met PH geschreven ja dan komt het goed, ik zal hem naar je hotmailen.
Zie en huiver in je gmail!
@Ralphies wrote:
Kijk Ralph met PH geschreven ja dan komt het goed, ik zal hem naar je hotmailen.
Zie en huiver in je gmail!
LOL, dank je wl π π
Succes ermee, die kip heb je binnen, jouw cdd882 incl dac π
@Ralphies wrote:
Succes ermee, die kip heb je binnen, jouw cdd882 incl dac π
yep en 60 euries voor de cd880, ook een keer mazzel.
Neeeee???? dat is een mooie prijs, hou mij in gedachte als je ooit weer zo'n koopje spot! dac960 ccd882 en cd880, enzo.
@Ralphies wrote:
Neeeee???? dat is een mooie prijs, hou mij in gedachte als je ooit weer zo'n koopje spot! dac960 ccd882 en cd880, enzo.
stond twee weken geleden op marktplaats. drie losse componenten. Thats al. kwam toevallig tegen. bekijk plaatje, was een ft690 een vieze plastic kenwood equaliser en zie ik dat nou goed, nee toch, jawel.......ff bellen. Doet het hoor meneer.
Ik er naar toe. DE speler was in orde zei hij. Geen manual, afdekdopje spif en geen AB en geen kabeld. Maar ja heb er al een dus ook leuk. Kom ik daar heeft hij helemaal geen stereo. nee ik doe alles op de pc was het antwoord. Ik denk, kapot is hij aan de wat dure kant want de laser en loopwerk moet in iedergeval in orde zijn. Dus ik ingeving. Heeft u oordopjes hoofdtelefoon of zooiets. Ja! dus hij een grote plug pakken voor zijn mp3 sperler oordopjes. Apparaat aan, en luisteren op de hoofdtelefoon ingang. Ik hoor prachtig geluid maar alleen links. Ik denk kopen want dat is vast een draadje. Kom thuis doet het wel op de hoofdtelefoon stereo. En toen bedacht ik me wat er gebeurd was. Die adaptor plug van zijn mp3 koptelefoon was van een microfoonsetje. herinnerde ik me. Het was dus een mono plug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Relaxed! Ja er staat nog wel een cd880 op internet maar dan voor 245 euro....
@Ralphies wrote:
Relaxed! Ja er staat nog wel een cd880 op internet maar dan voor 245 euro....
ja twee van de zelfde aanbieder. Ikzelf vind die bedragen echt van een hoog pipo de clown gehalte hebben Wat dacht je van de Marantz CDA94 = Philips DAC960 voor 900 eur π π π π π π
Ow die verbouwde bak met siltech erin? Ja veel te duur. Voor 900 euro koop ik wel een highend merk da-converter zoals een geroemde Benchmark of Cyrus dac.
Is de servicedoc van de FA890 al ergens te vinden jongens?
Ik heb sinds gisteren een Fa890 die kaduuk is.
Al wel 4 transistoren (spanningsregelaars?) ontdekt die los op de print stonden, maar dat was niet de oplossing van 't probleem.
denk dat de eindtrap(pen) er ook uit liggen, ik dacht dat deze beveiligd was tegen sluiting, maar misschien toch niet?
Ik zie al wel dat deze FA890 toch heel anders opgebouwd is dan de DFA888 waar ik wel een manual van heb.
dus ik zit met verlangen uit te kijken naar de juiste manual.
Is het scannen al gelukt? er was iemand mee bezig geloof ik
Remi
juist, er is al iemand mee bezig, waren vrij grote formaten om in te scannen dus gaat het via via, ik wacht ook nog geduldig af, zal wel goedkomen. Heerlijk toch, zo'n forum wat elkaar onderling kan matsen.
hoi Ralph, jij hebt er ook een he?
hoe is dat bij deze? moet direct bij het aanzetten (Aan/Uit knop) de verlichting aan gaan en de rode keuze leds ook?
of zit de stand-by via de AB hier nog in de weg?
Heb al wel 120V= gemeten achter de gelijkrichter, vond het wel hoog maar zal wel kloppen.
eerst maar eens verder achtervolgen waar 't allemaal naar toe moet
Hoi,
Die 120 Volt kan wel kloppen, want de FA890 van mij zit daar ook ergens in de buurt.
Ik wacht ook nog steeds op een schema... Er zitten 2 actieve componenten in het speakerbeveiligingscircuit, een redelijk gangbaar IC en een elektronisch relais (ik vermoed een reed-type): Een NEC 24V1. Nergens kunnen vinden tot nu toe... Als dat defect is (wat ik vermoed) dan heb ik dus een vet probleem: miljeupark! LOL
Groetjes. π