Update: Philips Rad...

Meldingen
Alles wissen

Update: Philips Radio & Grammofoons 1967

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
413 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Citeren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member

Prijslijst:

" 9, nr. 22 : ..................

Het dure spul haal je er zo tussenuit!!! Achja, als ik later groot ben en op mezelf woon dan koop ik hem denk ik nog wel een keer πŸ˜‰ . Deze set liet mij destijds (1994, 10 jaar oud) horen dat platen niet altijd deden kraken!!! Heerlijk, vergeet ik nooit meer!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
(@mctommi)
Reputable Member

Helemaal top weer !!!

Jammer dat er geen typenummers bij staan....

Maar ik herken een paar "goodies" die ik zelf bezit ! Zoals die mooie 22GA230 platenspeler, die hier vlak naast me staat..... Fraai om te zien en een mooi geluid ook. Was een heel gedoe om de juiste snaar te bemachtigen, maar sindsdien presteert hij weer prima.

Dat meubel op pagina zag ik laatst in de donkere uitvoeringen te koop staan bij de EmmaΓΌs-kringloopwinkel in Frankrijk voor 65 euro.
Eigenlijk wel jammer dat ik te krenterig was het ding te kopen....kom je vast niet vaak tegen. Hij stond in de afdeling waar ze nagekeken, werkende apparaten verkopen.....

Maar ja; we hadden de afdeling met kneusjes al half leeg gekocht die dag. Voor belachelijk weinig natuurlijk.

Groeten,
Tom.

P.S. Zo te zien is er nog genoeg te verzamelen.......mooi spul maakte Philips toen.

BeantwoordenCiteren
Deel: