Usermanual DCC-822 ...

Meldingen
Alles wissen

Usermanual DCC-822 (Philips Car-audio)

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
679 Bekeken
(@glennos)
Trusted Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Topic starter  

Om toch ook gebruik te kunnen maken van de extra features (zoals het instellen van de kleur v/d achtergrondverlichting) van m'n Philips DCC-822 autoradio ben ik opzoek naar een usermanual (engels of nederlands).

En de DCC-822.. Juistja, dat is die autoradio die ook DCC'tjes aankan 8)

Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Ik heb ff gegoogeld voor je en kwam ergens een topic tegen van Gijs.
(beheerder van www.oudio.nl)

wellicht heeft hij hem nog. je kunt hem mailen gijs*oudio.nl

(sterretje moet het welbekende aapje zijn.)

Ik heb die radio/DCC zelf gehad, maar verkocht met documentie erbij.

Ik meen me te herinneren dat je een knop ingedrukt moest houden na aanzetten. INFO knop zou kunnen maar het is zo lang geleden. Dan kwam je in een menu.
Daar kon je dan een aantal zaken instellen, volume tijdens verkeersinfo, LW aan of uit etc..

BeantwoordenCiteren
 JaBe
(@jabe)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden

Ik heb de DCC824, is de DCC822 + afstandsbediening, en zou de gebruiksaanwijzing voor je kunnen scannen en mailen.

Edit: Je moet de FM-toets minstens 2 seconden ingedrukt houden (tot je een pieptoon hoort) om het standaardinstellingen-programma te activeren.
Druk een of meerdere keren op SCAN of AST tot je de optie die je wilt wijzigen op het display ziet.

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Ha! Ja dat was ie, nou weet ik het ook weer.. Is al zo lang geleden.. fijne radio en DCC, veel gebruikt, en ik heb nu alweer 4 jaar (of 5?) een Medion die ook mp3-cd's lust. Cd's draai ik weinig maar de radio is erg goed. Hier omgeving Eindhoven gewoon prima ontvangst van Q-music, op een draagbaar radiotje met mp3 is die nauwelijks te horen.
(ook niet in huis op een toch vrij gevoelige portable)

BeantwoordenCiteren
(@glennos)
Trusted Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Topic starter  

Wow wat een snelle reacties, geweldig forum dit πŸ™‚

Iig is de achtergrondverlichting nu weer groen, wat veel beter past bij de rest van de interieurverlichting van m'n Citroen. Het zijn de kleine dingen die het doen hΓ¨ πŸ˜‰

JaBe, je hebt PB / PM

BeantwoordenCiteren
Deel: