't Was niet de bedoeling om er een kwis van te maken hoor π
Maar ik heb inderdaad al sinds jaren een stel Pied Pipers staan
waar ik inmiddels UUUren aan geknutseld heb.
Ik heb er net een nieuwe "middentoner" ingezet (visaton voor de liefhebber)
maar ik denk dat dit niet echt op dit forum thuis hoort β
Maar toch leuk die belangstelling π
nou waarom niet over de Philips MFBs ben ik allang uitgeluld en over de DSSen is na jaren geleuter ook weinig meer te melden dan een beetje herkauwen wat al 100 keer is gezegd
op zich schep ik er wel enig genoegen in om herhaaldelijk dezelfde info te debiteren over de DSSen maar dat is natuurlijk wel een aflopende zaak.
Zolang mijn DSSen het blijven doen blijven ze de prime equipment in mijn huiskamer dat is duidelijk.
Als ik nog even mag toevoegen over de verhalen als zou de 930 tekort schieten in het laag dan zeg ik ik maak het nog erger door "compensation" op OFF te zetten (heb ik ook al 100x verteld) dan heb je "nog minder" bas. Dan lijkt het of de 930 zich helemaal niet meer met lage tonen bezighoudt maar schijn bedriegt.
Mijn stelling van vandaag is dus dat de 930 eenieder een boel kan leren over wat laagweergave eigenlijk precies is en een prominent laag zoals velen weten te waarderen is natuurlijk lekker, dat vindt ik ook, als je maar weet dat een gedoseerd laag uit een gesloten kast als van de 930 een natuurgetrouwere laagweergave geeft. Zo'n laag is nou eenmaal wat onopvallender. Je moet er even aan wennen maar na verloop van tijd heb je het dan door.
Pied Piper jaja aha ik wist niet dat die ook met de philips ribbon in zee waren geweest.