... het ergste is me overkomen -> de wooferrand van 1 van mijn DSS'ers 940'ers is gescheurd. Een scheur precies op de rand van half 6 tot kwart voor 9...
Dus wat nu? Plakken? Vervangen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Na kwart voor 9 muziek luisteren π
Voor zover ik weet kun je foam niet plakken. scheur erin betkent wrs dat die gewoon vergaan is. Dus dan zal het vervangen worden.
http://www.audiofriends.nl/speakerfoam/
Moet je maar eens benaderen. Ik heb altijd snel en goed antwoord gehad, en ook weleens latexlijm gekocht daar.
Oh Jesus hoe heb je dat voor mekaar gekregen beste vriend? Zonde! De DSS930 zijn al haast onverwoestbaar maar de DSS940 zijn nog beter en robuuster. Ongelooflijk dat je die kapot krijgt! π―
Ik heb een adresje voor je van iemand die ZEER PROFESSIONEEL (ik heb zijn kwaliteit zelf gezien en geloof me ik ben Pietje Precies!) je wooferranden kan repareren/vervangen, hij is bovendien redelijk goedkoop in vergelijking met de concurrenten.
Ik hoor wel van je... Als je interesse hebt, stuur ik je alle info in PM.
Groetjes. π
De 930'ers hebben toch rubbere randen, zover ik me kan herinneren. De 940'ers foam-randen... Ik heb altijd gedacht dat ze niet kapot gingen, maar ze zijn ook precies op de rand met de woofer en de ophanging gescheurd. Ik baal dan ook als een stekker, want luisterde er dagelijks met veel plezier naar. Moet er wel bij zeggen dat ze regelmatig flink hard stonden, maargoed, nooit het geluid geforceerd.... dus ja!
Enne Movieman, stuur maar een PM, wil ze eigenlijk toch weer zo snel mogelijk in de oude staat terugkrijgen!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Oh... De 940-ers zijn dus wel bezuinigingsbakken? π―
Ja... Rubber (DSS930) is een stuk duurder hè.
Je hebt een PM.
Groetjes en succes. π
Er komt een dezer dagen een klant met een dss940 naar ons servicepunt in Krimpen.
Ook met een gescheurde foamrand, maar OOK met een nieuwe rand.
Zal eens vragen waar hij die vandaan heeft ...
Movieman, bedankt voor je PM!
Herman, dat is goed om te horen! Zou je er een foto van kunnen maken, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers