@Cyberjan wrote:
hallo ,vraagje zijn er dss 930 met een "witte" front of is dit een fotofoutje?[url]
Antwoord zoe heel erg leuk zijn,
want ik heb er een paar gekocht(zijn nog onderweg) en de foto zie hierboven.
naar mijn gegevens zijn ze uit 1992.
Geen van beide....... deze frontjes zijn gewoon wit gespoten/geverfd!!!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Dat soort "verkrachters" moesten ze opsluiten! ๐ฏ
Sorry voor het ietwat foute taalgebruik. ๐
Groetjes. ๐
hallo movieman( C..)zal ik die twee als ik ze donderdag heb gelijk meebrengen? ๐
Cyberjan
@Cyberjan wrote:
hallo movieman( C..)zal ik die twee als ik ze donderdag heb gelijk meebrengen? ๐
Cyberjan
Ja en twee spuitbussen met zwarte lak anders krijg ik een hartinfarct LOL
Groetjes. ๐
Ik heb alleen een douche hierzo... ๐
@m0vieman wrote:
Ik heb alleen een douche hierzo... ๐
is toch ook niet slecht eerst wassen ,fรถhnen en dan de verf erop ๐
dat is efficient werken(echt duits โ )
Als er acrylverf (lees op waterbasis) op zit, kun je het spul gewoon verwijderen met wat wasbenzine of terpetine. NEE GEEN thinner of aceton. ๐ฏ
Heb je het over "Deutsche Grรผndlichkeit" ? Geen commentaar... ๐
Groetjes. ๐
@m0vieman wrote:
Als er acrylverf (lees op waterbasis) op zit, kun je het spul gewoon verwijderen met wat wasbenzine of terpetine. NEE GEEN thinner of aceton. ๐ฏ
Heb je het over "Deutsche Grรผndlichkeit" ? Geen commentaar... ๐
Groetjes. ๐
Je weet precies wat ik bedoel, heb je net nog een mail gestuurd 2 minuten geleden.
Ik bedoel ik heb die speaker "nicht versaut", heb ze zo gekocht en nu komt de nederlandse "sauberkeit" en maakt ze weer schoon!
@Cyberjan wrote:
...nederlandse "sauberkeit"...
PHILIPS: "Let's Make Things Better". Dat bedoel je toch met Oer-Hollandse degelijkheid, of... โ
hehehe ๐
P.S.: niet boos worden, is nergens voor nodig! ๐
Groetjes. ๐
Technisch zijn het weer volwaardige DSS-en. Het optische daar wordt hard aan gewerkt. Nog รฉรฉn spuitsessie en de frontjes zijn weer zwart zoals het hoort. Nu alleen die vreselijk irritante blauwe randen nog in originele staat terug brengen en dan is Jantje ook blij, althans dat mag ik hopen... ๐
Groetjes. ๐
@m0vieman wrote:
Technisch zijn het weer volwaardige DSS-en. Het optische daar wordt hard aan gewerkt. Nog รฉรฉn spuitsessie en de frontjes zijn weer zwart zoals het hoort. Nu alleen die vreselijk irritante blauwe randen nog in originele staat terug brengen en dan is Jantje ook blij, althans dat mag ik hopen... ๐
Groetjes. ๐
Als mOvieman(eh...Ce...) ze klaar heeft komen de fotoยดs eraan,daarmee kan je wel niet horen hoe ze nu klinken maar dat vertel ik dan nog wel,later ๐ ๐
In zover mOvieman kennend ,geloof ik niet dat ik daar iets reklameren kan, vrijdag of zaterdag haal ik ze af( kunnen ze mooi drogen in de zon in Limbabwa!)
@m0vieman wrote:
Groetjes. ๐
En Jantje(als je haast 60 bent mag je ook Jan zeggen) is nu al blij, en probeert mOvieman een cadeau te geven voor zijn moeite...
ik zoek(tegen betaling als cadeau!voor mOvieman)) een ,"indien mogelijk dcc951 nieuw" of in elk geval een hรฉรฉle goeie...ik heb zijn spullen gezien(teminste wat ie mij heeft laten zien ๐ ) en die zagen eruit of hij ze uit de doos getild heeft, echt waar! Dus ik denk ik krijg nieuwe dss ยดen
van hem terug,of zoiets in de vorm. (hij is dus nu behalve elektroniker ook nog schilder geworden ๐ ๐ฏ ) ๐ ik hoop alleen dat ik mijn speakers terugken ,anders neem ik zijn dss 930 Se gewoon mee, ๐ก
Hoi,
Jantje je hebt me al zo blij gemaakt met die AB van de DSC dus het is allemaal prima in orde zo. Ik heb je luidsprekers graag gerepareerd want "knutselen" is een grote hobby van mij. Het maakt niet uit of ik moet verven, spuiten, solderen, meubels bouwen, ik doe het allemaal met veel plezier. Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik "twee rechterhanden" van pappa "geรซrfd" heb. Die was ook zo handig weet je...
Groetjes. ๐