Hallo allemaal.
Ik weet niet precies hoe de prijs tussen de 930 en 940 zich verhouden.
Ik heb alleen onlangs een setje 930-ers verkocht, na een kleine twee weken op marktplaats waren ze al weg. Ik heb er 450 euro voor gekregen (vraagprijs 500). De koper kwam er helemaal voor uit Antwerpen naar Vlaardingen (bij Rotterdam) gereden.
Groet,
Bart
Hoi,
Mooie prijs heb je gevangen!
Ik weet in ieder geval zeker dat de DSS930 destijds FL 2.000,- kostte. De SE was rond de FL 2.500,- en de 940 FL 1.500,-. Alhoewel ik me bij de laatste 2 zou kunnen vergissen...
Bij de echte Philips liefhebbers is de 800 en 900 serie zeer geliefd. Zo blijkt wel... Afgezien van wat standaard dingen die stuk kunnen gaan in de DSS-en lijken de speakers zelf wel een eeuwig leven te hebben. Net zoals de MFB's en FB's... Een intern beveiligingscircuit in de DSS voorkomt overbelasting en dus beschadiging. Lijkt mij haast onmogelijk om die dingen op te blazen... Nouja, transistortje overbruggen kan natuurlijk altijd... π
Groetjes. π
Ho-Stop-niet-meer-bieden.
Mijn set is inmiddels verkocht. Ik heb er mijn vraagprijs voor gekregen (750 euro) en hij is verkocht aan iemand die mijn set gaat vertroetelen.
Een fijn gevoel en zal altijd nog nostalgische gevoelens hebben bij het woord DSS. Mijn eerste kennismaking was tijdens de Firato....
Erik
@eriknie wrote:
... Een fijn gevoel en zal altijd nog nostalgische gevoelens hebben bij het woord DSS...
Erik
Ik heb hier geen woorden voor... π₯
Ik ben overigens verliefd op Philips geworden na het zien van de "Philips In Motion Roadshow". Toen die 500 CD-spelers tegelijkertijd op het ritme van de muziek opengingen was ik helemaal verkocht! Kunnen jullie je dat nog herinneren? Supergaaf, echt waar! 8)
Groetjes. π