Meldingen
Alles wissen

Te koop: DSC950 controller + DSS930 op originele standaard

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
749 Bekeken
(@jurgeng)
New Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Hallo,

ik heb op marktplaats mijn DSS930 boxen met originele standaard en DSC950 controller te koop gezet. Heb alle handleidingen, metingen en 2 afstandbedieningen.
Zie
http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/78846647-philips-dss930-luidsprekers.html?return=&df=1&fta=

Ik heb een voorkeur als de set naar een liefhebber gaat. Vandaar dit bericht in dit forum.

Citeren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

Twee afstandsbedieningen van de DSC950? Die van mij is er niet meer LOL. Lang verhaal... Zou je 1 AB los willen verkopen?

P.S: de DSS-AB's daar heb ik er 2 van dus die hoef ik niet. Het gaat mij enkel en alleen om de DSC AB.

Gaarne bericht.

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@jurgeng)
New Member
Topic starter  

De 2e afstandsbediening is een heel envoudige, alleen maar volume en mute. De andere verkoop ik niet los.

Met een universele Philips afstandsbediening kom je ook al een heel eind. Je kunt dan de geluidsbron kiezen, volume, mute, standby, enz.
Alleen kun je dan niet bedienen:
- compensation aan/uit
- speakers A/B/C
- Bass en Treble

Ik heb een iPronto en kan je wel de RC codes sturen als je daar wat aan hebt.

Groeten

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

De Pronto (RC890) heb ik ook gehad... 4X!!! omgeruilt door Philips in 2 maanden tijd, toen de 5e kapot ging heb ik hem uit frustratie tegen de muur aangesmeten! πŸ‘Ώ

Ik heb wel zijn voorganger, de MatchLine RC790, die doet het nog prima na 15 jaar LOL. Dat ding accepteert ook RC-5 codes en ja de DSC-codes heb ik allemaal. Toch bedankt voor je input. πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden

hoi,
c..... zoek je nog steeds een AB voor de dsc950?
dan schrijf me even, breng ik je donderdag er één mee,heb dat spul wel niet als "massenware" maar ..... ik breng er een mee ,als je hem nodig hebt.
eh..... nog origineel verpakt, met de batterijtjes.... die zullen wel leeg zijn dus niet mopperen dan. 8)
Ken je die verpakking nog ?
als je het wilt zien stuur ik een foto.
groet
Jan

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Mijn AB van de DSC is foetsie (lees: kassie wijlen). Ik zou bijna een moord kunnen plegen voor een nieuwe dus breng maar mee, ANDERS... LOL juist ja.

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
Deel: