Meldingen
Alles wissen

Te koop Philips 2x DSS 930 (incl standaard) + DSC 950

18 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,439 Bekeken
(@jurjendevries)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Topic starter  

@m0vieman, bedankt voor de tips. Helaas val ik eerder onder de discoganger. Maar iedereen met interesse mag hem komen beluisteren.

Uiteraard werkt die 'goed' met de DSC 950, incl volume etc.

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden

@ Remi: de transistor die vaak kapot gaat is de 7416, een BC848B SMD-type. Het is op de foto de 2e onder de rode circel... dacht ik tenminste (moet je ff loeren in het SM). Die opamp kost maar 50 eurocent en de transistor 10 eurocent. Waar hebben we het over... De transistor in kwestie zet de audio-info op de bus (ingang) van de hostcontroller of zoiets LOL moet je ff uitzoeken, staat namelijk ook in het SM omschreven...

@ jurjendevries: ik heb zoveel kapotte zooi op MP aangesmeerd gekregen dat ik geen rode cent meer over heb. Alleen al de reparaties hebben me financieel de nek omgedraaid en NOGMAALS dit is niks persoonlijks naar jou toe, het zijn nu eenmaal mijn ervaringen. Trouwens ik zie dat de biedingen nu al op € 400,- zitten en een dergelijk bedrag kan ik niet zomaar ff ophoesten. Vraag de directeuren van Essent of Nuon eens, ze hebben vast wel nog iets over van de 3.000.000 euro bonus... toch? Dit jaar zal het wel 5.000.000 worden gezien de asociale verhogingen van de elektriciteit en het gas en uiteraard moeten Balkenellende en de Boskabouter dit jaar nog meer energieheffing en accijns van het gas vangen... πŸ˜₯ Oh ja en speciaal voor tda: dit is geen frustratie, het zijn enkel en alleen feiten! :mrgreen:

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden

lol, waarom leg je de schuld van jouw situatie altijd bij anderen? Zag ik je in dat burmester topic ook al doen, iets met nuon oid.

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: