Ik heb een vraag:
Kan ik mijn CD 950 die Opitcal,Digital en analog out heeft bijvoorbeeld op een analoge versterker en op een digitale versterker aansluiten? Komt dan bij beide een signaal aan?
Of wordt bv. het analoge signaal gekapt? of andersom?
Ben benieuwd naar de antwoorden π―
Hallo Jan,
bij de meeste CD spelers is het zo dat het signaal op alle beschikbare uitgangen aangeboden wordt, zal bij de 950 dus ook zo wel zijn. Je kunt dus idd te gelijkertijd een versterker met analoog+ een versterker met optical + een versterker met digitale ingang er op aan sluiten allen krijgen tegelijkertijd signaal. π
@piet2401 wrote:
Hallo Jan,
bij de meeste CD spelers is het zo dat het signaal op alle beschikbare uitgangen aangeboden wordt, zal bij de 950 dus ook zo wel zijn. Je kunt dus idd te gelijkertijd een versterker met analoog+ een versterker met optical + een versterker met digitale ingang er op aan sluiten allen krijgen tegelijkertijd signaal. π
Hoi Piet,
hartelijk dank voor het antwoord, en zoals je schrijft dat het bij de meeste cd player is denk/hoop ik dat het bij mijn cd 950 ook is.
Misschien nog iemand een antwoordvoor mij?
De bedoeling is : aan een cd player een "normale "(analoog) versterker aan te sluiten EN een dsc controller, dus dan kunnen normale luidsprekers en dssΒ΄en aangesloten worden π
Daardoor zou het dus mogelijk zijn een direct digitaal signaal in de dsc controller te krijgen en dus direct naar de speakers! de normale luidsprekers gaan dus de weg naar de versterker en dan naar de luidsprekers.
Zou er eventueel een "vertraging" optreden hoorbaar bedoel ik?
Ik ben voor elk antwoord dankbaar
Hoi Jan,
nee, zal denk ik geen probleem zijn.
Of je last zult krijgen van vertraging, denk het niet maar je neemt gewoon even de proef op de som en je weet het zeker.