Meldingen
Alles wissen

CD-I 740

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
505 Bekeken
 Tom
(@tom)
Trusted Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Hoi,

Ben sinds enige tijd in het bezit van een zwarte philips CD-I 740 met geintregeerd video gedeelte, volgens mij de allerlaatste CD-I gebouwd met twee game ports.Wie heeft meer informatie over deze speler??

De gebruiksaanwijzing is bij philips gewoon nog te downloaden, kleur is zwart en breedte 43,5cm.Uiterlijk past hij in de stijl van de FR751/752,DCC600/730,CD751 etc.Ik heb zelf bijna alle philips catalogi van 1985 tot heden, maar hij staat nergens beschreven...

Groetjes Tom

Citeren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Beste Tom,

Aan de handleiding te zien komt hij dus uit 1996, en volgens mij staat ie voorin in het Philips Magazine '97 (die magazine met die vrouw met dat gekke kapsel op de voorkant waarin ook de DVD wordt geintroduceerd). Maargoed, dat is zo uit mijn hoofd, want heb momenteel de catalogussen ergens in een doos zitten, maar welke?!?!?! Overigens weet ik het niet zeker, maar staat ook in die Magazine achterin bij de specs de specs van de CDI-player 740....

Trouwens, die 2 game-poorten is niet uniek, mijn CDI210 heeft er ook 2, eentje voor en eentje achter!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
Deel: