Ik heb een cdd882 waarvan het display folie niet goed meer is. Er zitten -zo lijk het- luchtbubbels in het folie (remi had zoiets ook las ik ergens).
Het folie wat tussen het glas en het display zit is dus niet goed meer en wil ik vervangen. Ik kan daarvoor op zoek gaan naar een defecte cdd882 of cd880, maar misschien is er een andere oplossing? Is er een dergelijke folie te krijgen, of bestaat er een vervanging voor? π
Niemand een idee?
Misschien een domme opmerking, maar waarom probeer je het niet
gewoon zonder die folie?
Ik heb dat ding nu ook zonder folie, het folie dimt het display normaal gesproken, zonder de folie schijnt het display veel sterker en je ziet alle karakters op het display zitten. Het ziet er al met al niet uit. π
Je zou eens kunnen proberen bij een auto-tuning bedrijf. Ze plakken nog weleens donkere folies op autoruiten (die er dan weer af moeten als er zo een aangehouden wordt). of voor reklame doeleinden, of van die raambanden tegen de zon etc..
Misschien hebben die een stukje over van het een of ander.
he goeie tip, thx!!
Hoeveel heb je nodig?
Waarschijnlijk heb ik nog wel wat van die zwarte verduisteringsfolie voor op (auto) ramen voor je.
8) π π
@4cv wrote:
Hoeveel heb je nodig?
Waarschijnlijk heb ik nog wel wat van die zwarte verduisteringsfolie voor op (auto) ramen voor je.
Nou, niet veel! Max 15 bij 5 cm oid?
laat je wat rookglas opmaat maken π ziet er ook wel apart uit.
Maar er zijn idd genoeg van dat soort dingetjes te krijgen.
Bij ons hebben ze bij de lokale hobby winkel ook verduisterend plastic, werkt waarschijnlijk ook prima.