Heb problemen met de DVD1000 : laser niet meer leverbaar.
Weet iemand een alternatief ?
( wordt deze laser bijv ook in een ander merk toegepast ? )
[%sig%]
Herman,
Zoals we reeds hebben gemaild kan ik je waarschijnlijk aan die laser helpen.
Groeten!
[%sig%]
Ik zit met hetzelfde probleem met een dvdr985 en de dvdr990.
Philips laat nu ook mij in de koude kleren zitten terwijl die dingen niet echt goedkoop waren.
Meer dan mi jn maandsalaris. π
@bad santa wrote:
Ik zit met hetzelfde probleem met een dvdr985 en de dvdr990.
Philips laat nu ook mij in de koude kleren zitten terwijl die dingen niet echt goedkoop waren.
Meer dan mi jn maandsalaris. π
Ik vind dat toch wel schokkend. Dat bij dit soort dure poducten, na enkele jaren je het wel kunt vergeten bij ome flips als je een laser zoekt. Jammer!
Er staat een dvdr 1000 op M.P.
Ik was even blij verrast toen ik deze thread zag, maar nu ik de datum zie..
dvdr985 etc is toch niet zo oud? Waar heb je dat gevraagd? Een winkel wil iemand nog weleens afschepen.
Helpdesk van philips gaf mij een nummer van een distributie centrum waar ik terecht kon.
Daar zeiden ze me mij niet meer te kunnen helpen, omdat philips de laserunits niet meer maakt.
De dvdr 1000 / 985 en de 990 is inwendig nagenoeg gelijk alleen het verschil van de dvdr 1000 is dat de buizing rechthoekig is.
Vaak zit ik te twijfelen om de spelers door de pers te halen en op te sturen naar philips.
Heb de spul inwendiggeheel doorgemeten maar de dvd gedeelte is geheel doorgefikt.
Bravo philips nog meer naar polen verhuizen.
Stap ik nog liever over naar een ander merk.
Nee de spelers zijn nu 3,5 cq 3 jaar oud kostte mij 1998,95 euro.
Niet echt mooie prijzen lijkt me maar ik dacht ach het is een matchline dus moet goed zijn.
@bad santa wrote:
Bravo philips nog meer naar polen verhuizen.
Stap ik nog liever over naar een ander merk.
En waar zou je dan precies naar overstappen?
Alfa? π
@Zapper wrote:
Alfa? π
Yoko π π
Wat ik wou zeggen is dat het geen stijl is om geen service parts in stock is.
Als je een nieuwe auto koopt ga je er ook vanuit dat er spareparts te verkrijgen is.