Grundig Audiorama 7...

Meldingen
Alles wissen

Grundig Audiorama 7000/8000

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
778 Bekeken
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Ben eigenaar geworden van een set Grundig Audiorama 7000 of 8000.
Ja, of...er staat nl. geen type aanduiding op de speakers.
Dessalniettemin, de wooferranden zijn verrot. Heeft iemand suggesties mbt het vervangen van de randen voor rubberen exemplaren? Op internet heb ik wel al een adresje gevonden maar dat zijn foam randen. Liefst doe ik het zelf om de kosten te drukken.
Alvast dank voor de vele reakties! πŸ˜€

Citeren
(@herman)
Famed Member

Ik heb ooit eens contact opgenomen met iemand uit het hoge noorden, hij stond ook op internet. Bij navraag bleek hij ook rubber te kunnen leveren.

En ken je deze site ?
http://www.forum.grundig-heiler.de /"> http://www.forum.grundig-heiler.de/

BeantwoordenCiteren
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Topic starter  

Thnx voor de link, daar duik ik ff in. En inmiddels heb ik een adresje gevonden dat in rubber randen doet. Inderdaad in het hoge noorden, niet zo ver van Sneek vandaan trouwens. Kan er zo ff heentuffen. Heb die mensen ff gebeld en ik zou 45euro per woofer kwijt zijn en dan 4 woofers >> 180euro. Vrij veel geld voor de hobby. Ze schijnen het wel perfect te doen daar, geen knoeiwerk. Rubbers los verkopen doen ze niet.

Heb deze speakers trouwens van een veiling, helaas was er nog een gegadigde en de prijs liep op tot 200euro. (precies het bedrag dat ik mezelf als limiet gesteld had) Ze zien er perfect uit en alles zit er nog op en aan. In duitsland gaan deze boxen voor veel geld weg, zeker boven de 500euro en ik heb sites gezien waar ze er zelfs meer dan 800euro voor vragen. Vragen mag altijd natuurlijk πŸ˜‰ Dessalniettemin lijkt het mij een goeie koop en een prachtig design item uit de 70's! Het opknappen wel waard.

BeantwoordenCiteren
Deel: