hehe, eindelijk iemand die deze mooie serie op waarde weet te schatten 8)
1. Philips Compact Disc Player CD 850 Mk II
2. Philips Remote Controlled Stereo Amplifier FA890
3. Philips Stereo Cassette Deck FC870 3 Heads !
4. Philips Integrated Stereo Tuner FT 880
dit alles voor slechts 650 euro π―
Hoi,
Jammer dat er geen FT980 bij zit... RDS vind ik persoonlijk wel een MUST.
Voor de rest is het een top setje! π
Groetjes. π
π
ik heb nog een leuk stapeltje gemaakt:
mooi he? Philips!
maar wat valt op? (of niet)
Lol, die dvd960 die hij te koop heeft heb ik hem verkocht, voor een heel stuk minder dan hij hem daar te koop heeft staan. π
*drool drool drool* @ Remi
Prachtig man! π
We moesten maar eens wat afspreken hΓ¨... Kom ik eens genieten van al die groene lampjes. π
Groetjes. π
ja het zijn fijne prijsjes, zelfs een PDF van een folder kan je er kopen.
wel opschieten want er zijn er nog maar 10 π―
waar ik op doelde bij m'n stapeltje is dat me nu opviel dat onder de DFA ook hogere pootjes zitten dan bij de 890.
wellicht dezelfde hogere als bij de CDD882? zou goed kunnen want die twee hoorde wel een beetje bij elkaar.
REmi
mijn dfa888 heeft ook hoge pootjes , evenals mijn cdd 882
Ernst
900 series meets 800 series π
Zijn er eigenlijk liefhebbers van de fa950? Ik zit eraan te denken om hem samen met m'n fc950 en ft930 te verkopen. Helaas doen de lampjes van de cd, tape en tuner het niet meer op de versterker. Voor de rest is het een schitterend ding, mooi geluid!
je hebt een PM tda π
Ja ja die is er ook nog!
AAAAAAAAARHHGHHH
Wat heb je nou weer? In welke folder is die te vinden?
Ziet er uit als antieke Dolby Surround. Heb ik ooit gehad, icm met eem LDP600 beeldplaatspeler.. En dan Back to the future (ik had ze alle 3). Was wel lollig hoor, maar niet te vergelijken met het huidige 5.1. En ik heb BTTF nu op DVD, met DTS.. machtig mooi π
@Takes wrote:
Ja ja die is er ook nog!
sodeknetters! π―
een nazaat waar we het bestaan niet van wisten π― π
Gaaf ding Syb!
maar staat er echt FR980 op? dat is wel bijzonder want ik heb ook een FR980 die er toch heel anders uitziet, dat is een matchline surround receiver.
http://www.p4c.philips.com/files/f/fr980_001/fr980_001_pss_nld.pdf
Dat ze dezelfde type benaming voor twee verschillende apparaten hanteren heb ik (dacht ik) nog niet eerder gezien.
Heel leuk dat je deze gevonden hebt, waar komt hij vandaan? buitenland?
@Remi wrote:
@Takes wrote:
Ja ja die is er ook nog!
sodeknetters! π―
een nazaat waar we het bestaan niet van wisten π― π
Gaaf ding Syb!maar staat er echt FR980 op? dat is wel bijzonder want ik heb ook een FR980 die er toch heel anders uitziet, dat is een matchline surround receiver.
http://www.p4c.philips.com/files/f/fr980_001/fr980_001_pss_nld.pdf
Dat ze dezelfde type benaming voor twee verschillende apparaten hanteren heb ik (dacht ik) nog niet eerder gezien.
Heel leuk dat je deze gevonden hebt, waar komt hij vandaan? buitenland?
Ik laat jullie nog even in het ongewisse, gezonde spanning en nerveusiteit horen bij de hobby toch π