zoek maar eens op, ik ben benieuwd.
nieuwe lampjesbronnen zijn altijd handig om te weten 8)
probleem is vaak dat precies het lampje dat je zoekt er niet is en je dan een compromis moet vinden dat er zo dicht mogelijk tegenaan zit.
dit lampje b.v. van 5V/60mA heb ik zo gauw alleen bij conrad gezien, de overige leveranciers die ik in beeld heb hebben deze niet.
2 vraagjes, in welk philips magazine kan ik de FT990 terugvinden, en zijn er in het buitenland ook philips magazines uitgebracht? Ik ken een aantal duitse, maar ook in bv engeland?
Ah, ikheb de ft990 net gevonden in de 1991/92 folder π
Grappig ding, daar zit de TDA1541A in en de SAA7220P/C
Die C versie is een speciaal filter voor digitale radio, loopt af boven 15kHz.
Mooi apparaat maar je hebt er weinig meer aan, omdat DSR allang ter ziele is.
Dat was ongecomprimeerde data, "in cd kwaliteit" nouja het klonk indertijd wel goed, beter dan mpeg2 radiokanalen van nu. Ik heb vroeger een DSR100 gehad van Amstrad, daar had ik voornamelijk Star*Sat radio op, dat was in de 90-er jaren een hele leuke muziekzender.
Hetzelfde als de FT950, die heb ik ook gehad π
Hehe ja, en ik wil dat filter eens in die dac960 prikken die ik eens van je heb overgenomen.. (moet dat ding nog steeds nakijken). Niet dat het beter zal klinken, mogelijk gaat het zelfs mis omdat ie dan boven 15kHz voor zijn kiezen krijgt. DSR was 32kHz samplerate, niet 44.1
Ik heb ooit nog DSR digitaal opgenomen op DCC. Dat ging net, want toen liep het al op zijn laatste benen. gaf de DCC speler keurig 32kHz aan.. zie je normaal nooit.. π Maarja, dcc is ook alweer opgeruimd.. de oude vinylplaten gaan straks alles overleven... π
Ik mis in het rijtje de CD820. Waar past die? Is in elk geval niet een echte 800 omdat front van kunststof is en geen verlichting.
Ik kom hem ook niet tegen in de folders. Uit welk kan ie zijn?
hallo
witte leds kan ook , sokje past prima en een oranje marker erover
weerstandje van 2k2 erin ( gewoon eentje van 22 ohm ruilen ) en het is goed . en dat zijstralen is niet nodig
de meesten zitten hier nog met het idee in het hoofd van de oude led's
maar de nieuwe geven 20x meer licht , en dan is het zijstralen niet belangrijk .
ziehier , de aanknop is met witte led's en met sokje zonder de oranje marker erover
en de volumeknop is met witte leds en marker en sokje .
en de kleur klopt precies met de lampjes .
ik heb er de fa890 mee gedaan en de cd850mkII en vraag maar aan willem of het klopt want hij heeft de cd850 nu .
groet mattie