leuk spul,
ik heb ook een tic met de 800 serie
ik mis ook nog wel wat spul hieruit
wat ik wel heb is de dfa880 cdd880 en cd882 ft890 850mkII
ik vind overigens de da converter in de dfa niet zo lekker klinken ik gebruik of een sony da converter of de marantz of een denon, de denon klinkt het lekkerst.
leuk spul,
ik vind overigens de da converter in de dfa niet zo lekker klinken ik gebruik of een sony da converter of de marantz of een denon, de denon klinkt het lekkerst.
SONY??? Bah wat een vies woord! Dit hoort absoluuut niet thuis op dit forum. Ik zal melding maken bij het management.
Muhahaha π π π
Groetjes. π
@leendert wrote:
leuk spul,
Een lekkere tik maar een tic is het wel.
wat zoek je nog. ik een CDD882 een DFA888.
Weet iemand trouwens wat naast de typenummering het grote verschil is tussen de hybrid nep 800 / 600 serie cd820 cd830 cd840 en de zelfde bouw CD600 serie spelers is? Als de 800 serie insiders weten wat ik bedoel. Green groene lampjes wel verkocht samen met de 800 serie producten, maar 600 serie plastic front
Inderdaad yakkes π
Inderdaad yakkes π
Hoi,
Volgens mij hebben ze dat nep spul bij Sony laten produceren voor een prikkie en er een PHILIPS sticker opgeplakt. Ja toen waren ze al fout bezig! LOL
Groetjes. π
he he eindelijk hifi liefhebbers waar ik ongegeneerd kan Sony Bashen LOL
Die oekels hebben de DCC om zeep geholpen dat neem ik ze tot mijn vertrek naar de eeuwige jachtvelden kwalijk. En dan gaan zeuren als Flips de walkman 1 op 1 kopieert. Getver. (voor de medewerkers bij Sony nederland en Philips).
Dit is geen smaad of laster maar satire danwel cabaretesk bedoeld.
de verschillen zitten in afstandbedieningsopties zoals analoog harder zachter , verschillende types hebben de 1e generatie bitstream of juist de 20 bit da converters sommigen hebben het cdm-9 loopwerk, of varianten erop ,
ik heb overigens wel van de meeste 600 spelers de servicehandleiding...
nou zoek ik nu niets , ik wacht gewoon wat voorbij komt .
probeer eens een cdi matchline speler, daarin zit de laatste generatie bitstream waaraan behoorlijk afgeregeld is , die klinken fenomenaal en spelen praktisch alles gebrand of niet gebrand
@Takes wrote:
he he eindelijk hifi liefhebbers waar ik ongegeneerd kan Sony Bashen LOL
Die oekels hebben de DCC om zeep geholpen dat neem ik ze tot mijn vertrek naar de eeuwige jachtvelden kwalijk. En dan gaan zeuren als Flips de walkman 1 op 1 kopieert. Getver. (voor de medewerkers bij Sony nederland en Philips).
Dit is geen smaad of laster maar satire anex cabaretesk bedoeld.
Voordat je het weet heb je een dagvaarding in de bus.
@leendert wrote:
de verschillen zitten in afstandbedieningsopties zoals analoog harder zachter , verschillende types hebben de 1e generatie bitstream of juist de 20 bit da converters sommigen hebben het cdm-9 loopwerk, of varianten erop ,
ik heb overigens wel van de meeste 600 spelers de servicehandleiding...nou zoek ik nu niets , ik wacht gewoon wat voorbij komt .
probeer eens een cdi matchline speler, daarin zit de laatste generatie bitstream waaraan behoorlijk afgeregeld is , die klinken fenomenaal en spelen praktisch alles gebrand of niet gebrand
No8u leenderd, als je woont waar ik woon komt alleen Marantz voorbij, maar Philips 800 neemt bij de hoge Veluwe kennelijk een verkeerde afslag π
dcc was en is een doodgeboren issue , typisch voorbeeld van combinatieapparaat zoals een vhs speler icm een dvd speler / brander
ik heb zo'n beetje alle dcc spelers en het is technisch hoogstaand spul maar een beetje overgeengineerd..
sony had het toen beter voor elkaar met de MD slimmer sneller en flitsender.
en inmiddels allemaal verouderd dankzij de flashgeheugens.....
@leendert wrote:
dcc was en is een doodgeboren issue , typisch voorbeeld van combinatieapparaat zoals een vhs speler icm een dvd speler / brander
ik heb zo'n beetje alle dcc spelers en het is technisch hoogstaand spul maar een beetje overgeengineerd..
sony had het toen beter voor elkaar met de MD slimmer sneller en flitsender.
en inmiddels allemaal verouderd dankzij de flashgeheugens.....
Je zit me te stangen he? Ik heb je wel door. Nee dat is waar, beide kwamen te laat en de pc brandertjes namen het over.
Bedankt voor de cd800 nep vs 600 serie cd spelers. Wel een vraag weet jij in welke 600 serie spelers het cdm4 bla19 loopwerk zit dat ook in de 850 en 850 MKII zit
kwestie van wonen in het westen en drie tot vijf keer in de week scharrelen in het zuiden net weer een lekkere klus binnengehaald bij philips Consumer Electronics
the future exists and it is streaming Wireless High Fidelity.....
cd cdm4 XX loopwerken zitten in de 600 604 en eigenlijk in de meeste niet bitstream dozen.
vroeger had ik een lijstje
let wel op je moet de laser afregelen met een potmetertje... foute draai = licht uit...