Hier twee pics van een Marantz CD880J = Philips CD880, maar dan met hout!
Laat ik nou wel aardig met hout overweg kunnen. Modelbouwbootjes vroeger. M.a.w. ik heb het voornemen om een FA960,DAC960,CDD888 en een FT880, op dergelijke wijze voorzien van rozenhouten (fineer) zijpanelen. Heb ik weer wat te doen π
π hee wat leuk, die had ik werkelijk nog nooit gezien. staat best mooi dat hout erbij. Het is verder ook precies een CD880 of niet? is er nog verschil?
lijkt wel een 2e koptelefoon aansluiting aan de zijkant π
@AndrΓ© wrote:
Mocht iemand interesse hebben, ik heb er eentje beschikbaar voor overname.
wat mag hij kosten AndrΓ©? ik heb er pas twee π
@Remi wrote:
π hee wat leuk, die had ik werkelijk nog nooit gezien. staat best mooi dat hout erbij. Het is verder ook precies een CD880 of niet? is er nog verschil?
lijkt wel een 2e koptelefoon aansluiting aan de zijkant π
Volgens mij zijn ze hetzelfde of, het zou een volledig verkoperd chassis moeten zijn (niet dat dat uitmaakt, behalve voor believers). Heb dat volgens mij op het web laatst gezien, maar ben niet zeker.
@Remi wrote:
...lijkt wel een 2e koptelefoon aansluiting aan de zijkant π
Nee joh, dat gaatje is bedoeld om "iets" in te stoppen... Je weet wel! π³
De Marantz is speciaal voor westerlingen (die op blauw-groene lampjes geilen) gemaakt. Hebben we hem? π
En toen verslikte ik me in de koffie... πΏ
Groetjes. π
πΏ hij heeft al koffie.. π π
@m0vieman wrote:
@Remi wrote:
...lijkt wel een 2e koptelefoon aansluiting aan de zijkant π
Nee joh, dat gaatje is bedoeld om "iets" in te stoppen... Je weet wel! π³
De Marantz is speciaal voor westerlingen (die op blauw-groene lampjes geilen) gemaakt. Hebben we hem? π
En toen verslikte ik me in de koffie... πΏ
Groetjes. π
Nou kijk een op die plaatjes. Die groene horizontalebalk onder de knoppen rechts ontbreekt. Gehandicapte verlichting. Dus moet dat dan maar op de CD880 correct worden overgedaan! Bij de Flips cd880 zit die er wel. Lelijk ding die marantz cd880J dus, want ik ben inderdaad een groene lampjes ge...........ler. Rode lampjes genoeg in Amsterdam.
π
ja nu zie ik het ook, geen lichtjes......wat een lelijk ding he? zo'n Marantz π π
@Remi wrote:
ja nu zie ik het ook, geen lichtjes......wat een lelijk ding he? zo'n Marantz π π
Getver, gelukkig net op tijd afgestoten door Philips. Het begon destijds allemaal met een conflict over groene lampjes, waarna Philips marantz in 2001 heeft afgestoten.
Heb er nog zeer geheime documenten over. Nu 20 jaar later eindelijk openbaar.
Echter, ik kan ze niet laten zien want ik heb geen scanner, er is hier geen postkantoor en geen brievenbus en evenmin kan ik het mailen want mijn internet verbinding heeft maar 1kb upload. De postduiven staken en de postkoets heeft een lekke band.
Maar geloof me maar. Immers aardstralen beinvloeden het centrifugaal magnetisch veld op de AB van je cd speler en daar hoeven wij ook geen bewijzen voor toch π
http://www.bloodyhell.nl/pivot/entry.php?id=435
Die heeft bij Marantz gewerkt denk ik π
*drool* @ Remi...
Wat een mooi setje op die foto zeg! Ik ben ECHT jaloers. π₯
Heb je de luidsprekeruitgangen van die drie versterkers in serie gezet? BOEM!!! π
Takes: geloof me, de huisarts heeft overal pilletjes voor, ja ook jouw probleem! π
Groetjes. π
Ja ziet er heel mooi uit, is wel een leuke uitdaging zoiets te creeren!!!!
@Ralphies wrote:
Ja ziet er heel mooi uit, is wel een leuke uitdaging zoiets te creeren!!!!
Ja leek mij ook. Eigenlijk vind ik het wel een hoog kitsch gehalte hebben, maar ach waarom niet. Wat je echt eens moet bekijken is de Grundig 9000 en 9009 serie uit de zelfde periode. Half Philips/Marantz, half Sony componenten. Zwarte apparatuur met rozenhout, gouden belettering en rode, ja rode lampjes. Getsie!
Krijg zojuist ongevraagd en onverwacht per email een CD850 MKII aangeboden van iemand die hem twee maanden geleden toch niet wilde verkopen.
Heb er sedert 2 weken echter twee ( π ), dus als iemand interresse heeft stuur ik wel het email adres door van de aanbieder.
SCHIJNT AL VERKOCHT TE ZIJN!