Philips 800 series

Meldingen
Alles wissen

Philips 800 series

278 Berichten
21 Gebruikers
0 Reactions
13.6 K Bekeken
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

En dit zijn me nu al snel vergaarde reservebakken voor de CD850mk2
(op 2 apparaten na de cd-recorder en de cd713, die zijn gewoon al reeds eerder in bezit en niet uitwisselbaar voor spareparts):

Hieronder trouwens mijn 2 NAD-setten:

In slaapkamer, v.versterker en 2x eindbakken tbv biampen met elektr. x-over en FB815's voor lowmid/mid/high (en verder Kemp afgeschermde powercords als experiment en cd-plate van betonnenplaat met daaronder halve tennisballen ter voorkoming trillingen naar cd-spelers van de 15Γ―nch woofers):

Woonkamerset, wederom geheel NAD, v.versterker, cd-speler en 2 eindbakken om de fb850's te biampen. Zelfgemaakt tropisch hardhouten rek met M8 draadstangen :

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

Hier word ik helemaal geil van, zoveel mooie groene lampjes en knopjes om mee te spelen... 😳

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

@m0vieman wrote:

Hoi,

Hier word ik helemaal geil van, zoveel mooie groene lampjes en knopjes om mee te spelen... 😳

Groetjes. πŸ˜‰

Ben bijna uitgespeeld. Opknappen de rest in dozen. en dan twee setjes.

Zeg weet je wat grappig is. Die 60 euro 880 cd klinkt (analoog uit) stuk beter dan die hele mooie cd880 die ik erder hem aangeschaft voor 150 euro. M.a.w. denk dat daar ook wel elcotjes inzitten die erg moe zijn gespeeld. Kan niet wachten tot die zwitsersekaas DAC binnen is. Dan digitaal de spelers vergelijken.

Maar dan snel een andere buffetkast kopen want die beszwijkt door de tijdelijk opstelling. πŸ™„ πŸ™„ πŸ™„

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

Er kan ook een connector losgeraakt zijn van de print... Had ik ook eens in mijn 850. πŸ™„

Die FA960 heeft wel goedkope kunststof pootjes hè, zonde! 😯

Tip: aluminium plakband eromheen. πŸ˜†

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

Die FA960 heeft wel goedkope kunststof pootjes hè, zonde! 😯

Komt er nog een uit pruizenland van ebay met gromen pootjes. Overigesn, de amerikaanse fa960's - in de vs kleine netsnoerstekkers zoals u allen weet en erg smal- hebben net zoals op de achterkant van de 880,890 en 888 versterker, drie doorlus stopcontacten??????????????????

Voor zover ik weet heeft de tweede serie fa960 mkII - niet in NL maar wel in duisland geleverd - dat ook niet. Geinig he!

BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member

Of wat ik deed bij AH de grote waxilichtjes kopen en op maat snijden (een randje eraf zodat de kup lager is. zie mijn nad-set als levend bewijs op de brede kast, je zou niet zeggen dat er zulke dingen onderzitten ipv massieve chroompootjes!

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

@Ralphies wrote:

Of wat ik deed bij AH de grote waxilichtjes kopen en op maat snijden (een randje eraf zodat de kup lager is. zie mijn nad-set als levend bewijs op de brede kast, je zou niet zeggen dat er zulke dingen onderzitten ipv massieve chroompootjes!

man das een goeie LOL

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

Je kunt ze nog mooier maken... Bij de Lidl hebben ze chocolade die in goudkleurige folie gewikkeld is. Heb je hem... :mrgreen:

P.S.: dubbelzijdige tape doet wonderen!

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

@m0vieman wrote:

Hoi,

Je kunt ze nog mooier maken... Bij de Lidl hebben ze chocolade die in goudkleurige folie gewikkeld is. Heb je hem... :mrgreen:

P.S.: dubbelzijdige tape doet wonderen!

Groetjes. πŸ˜‰

yep marantz

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

@Takes wrote:

yep marantz

NEE OEN!!! πŸ‘Ώ

Ik bedoel natuurlijk gouden pootjes ❗ ❗ ❗

P.S.: ik ga me misschien nog een equalizer uit de 900 serie kopen, heb een leuke gezien op MP... πŸ˜€ Het schijnt dat die gast ook aan tandwieltjes van de 900 serie CD-spelers kan komen... 8)

Groetjes.

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

@m0vieman wrote:

@Takes wrote:

yep marantz

NEE OEN!!! πŸ‘Ώ

Ik bedoel natuurlijk gouden pootjes ❗ ❗ ❗

P.S.: ik ga me misschien nog een equalizer uit de 900 serie kopen, heb een leuke gezien op MP... πŸ˜€ Het schijnt dat die gast ook aan tandwieltjes van de 900 serie CD-spelers kan komen... 8)

Groetjes.

Tandwieltjes. Vooruit dan maar!

http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?s=&threadid=22940&highlight=

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

DAT850 gesnatched LOL

BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member

Mooi! datje erbij dus? Het gaat een pakhuis worden bij jou, een klein eindhoven zeg maar πŸ˜›

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member

@Ralphies wrote:

Mooi! datje erbij dus? Het gaat een pakhuis worden bij jou, een klein eindhoven zeg maar πŸ˜›

Ja ik weet het ben net een k;ein kind. Maar geloof me als je die 800 srie wil hebben en je hebt een budget te besteden dat ik er voor uitgetrokken had, dan ben ik nog net op tijd. Die tero hifi onzin begint echt belachelijke vormen aan te nemen. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Deze dat850 131 pop ebay. Totaal 150 inc verzenden.. Mint banjes erbij manual kabels en doos. Duurste spullen tot nu toe de zwitserse dac en de DAT en de cd960. Boven 150 nog niets gekocht dus dat scheelt. CD880';s beide met een hoop massel. Echt anders had ik het opgegeven. Als ik ebay moiet geloven heb ik inmiddels tweede hands marktprijs iets van € 4000 uitgegeven. Geloof me maak er geen geheimpje van zit nu op de 1000+ inclusief speakers. DEnk dat mijn voordeel is geweest dat ik juist "alles"wilde hebben, dus in plaats van 200 voor een cd880 bieden kon ik wel 250 betalen want als het een setje was wilde ik ook dat cassetedek die fa890 de tuner etc. Zo niet dan ga je leeg. En dan is het nog "leuk". Ooit nog een cdd882 en de dcc850 en dat880. Maar dat wordt jaren wachten tot er een voorbij komt. En die cdd880 prachtig apparaat, maar ik ga niet twee maal zoveel betalen dan een cd880 met een crown!

BeantwoordenCiteren
Pagina 7 / 19
Deel: