@Takes wrote:
@Ralphies wrote:
Mooi! datje erbij dus? Het gaat een pakhuis worden bij jou, een klein eindhoven zeg maar π
Ja ik weet het ben net een k;ein kind. Maar geloof me als je die 800 srie wil hebben en je hebt een budget te besteden dat ik er voor uitgetrokken had, dan ben ik nog net op tijd. Die tero hifi onzin begint echt belachelijke vormen aan te nemen. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Deze dat850 131 pop ebay. Totaal 150 inc verzenden.. Mint banjes erbij manual kabels en doos. Duurste spullen tot nu toe de zwitserse dac en de DAT en de cd960. Boven 150 nog niets gekocht dus dat scheelt. CD880';s beide met een hoop massel. Echt anders had ik het opgegeven. Als ik ebay moiet geloven heb ik inmiddels tweede hands marktprijs iets van β¬ 4000 uitgegeven. Geloof me maak er geen geheimpje van zit nu op de 1000+ inclusief speakers. DEnk dat mijn voordeel is geweest dat ik juist "alles"wilde hebben, dus in plaats van 200 voor een cd880 bieden kon ik wel 250 betalen want als het een setje was wilde ik ook dat cassetedek die fa890 de tuner etc. Zo niet dan ga je leeg. En dan is het nog "leuk". Ooit nog een cdd882 en de dcc850 en dat880. Maar dat wordt jaren wachten tot er een voorbij komt. En die cdd880 prachtig apparaat, maar ik ga niet twee maal zoveel betalen dan een cd880 met een crown!
Nee dat klopt niet, zit nu en geeindigd op (er komt op de meeting nog een dfa880 mijn kant op) β¬1300. M.a.w. had ik dus los alleen de spelers willen hebben - en nog van ieder 1 -had je volgens ebay dit bedrag al minimaal ook moeten uitgeven. Dat ik alles wou heeft dus de prijs gedrukt. Is dat niet grappig. π EN NU GENIETEN!
Movieman kijk goed en zeg wat ziet. Glow in the dark heeft er iets mee te maken.
Ben je al bij de huisarts geweest? Hij heeft vast en zeker pilletjes voor die ziekte... π
Lightning High End zou een leuke naam zijn voor de Philips 800/ 900 series... π
Groetjes. π
@m0vieman wrote:
Ben je al bij de huisarts geweest? Hij heeft vast en zeker pilletjes voor die ziekte... π
Lightning High End zou een leuke naam zijn voor de Philips 800/ 900 series... π
Groetjes. π
geld genererend pillitje zou zeer welkom zijn!
Mijn 20 jaar oude Flipsdroom verwezenlijkt. Ook jullie alvast bedankt voor alle tips
Aardige jongen hoor, die Dakkie, maar hij zuipt teveel want hij kan zijn hand niet stilhouden tijdens fotograferen π
Oh ja en engels kan ie ook al niet anders had ie het licht wel uitgedaan he he he he (dark? waar?)
O ja. De 800 amps zijn inderdaad geen partij voor de 960. Veel meer midden. Warmer zonder dof te klinken
@Zapper wrote:
Aardige jongen hoor, die Dakkie, maar hij zuipt teveel want hij kan zijn hand niet stilhouden tijdens fotograferen π
Pure emotie bij het nemen van de pic. LOL
Heb ik me zoveel moeite gedaan om de tekstkleur perfect af te stemmen op die lampjes en dan krijg ik nog niet eens een complimentje!? π₯
Bah wat zijn jullie een stel boeren, eerlijk waar zeg! π
LOL π
he he. zitten we lekker te spamh**ren hier..
die 800 amps? welke precies? de 860 blijkbaar niet. Maar de DFA880, zou die minder moeten zijn?
@Zapper wrote:
die 800 amps? welke precies? de 860 blijkbaar niet. Maar de DFA880, zou die minder moeten zijn?
Waar de 860 hoort niet in dat laatste rijtje thuis π³
@m0vieman wrote:
Heb ik me zoveel moeite gedaan om de tekstkleur perfect af te stemmen op die lampjes en dan krijg ik nog niet eens een complimentje!? π₯
Bah wat zijn jullie een stel boeren, eerlijk waar zeg! π
LOL π
Had het niet door. Mijn grote dank voor uw kleurrijke felicitatie π
@Zapper wrote:
Stereobeeld prachtig bij de 800's absoluut. Ben er ook erg blij mee, maar die 860 en 960 weet het niet klinkt volwassener. Dynamischer. Zoiets.
Ja de fa960 vond ik op zich wel leuk klinken maar leek toch wel (altijd moeilijk te verwoorden) er was wat met dat midden, wat nassaal, ergens mistte ik de frisheid van de fa890 (had er toen al wel de elco's van vervangen door zware vishays en toen vond ik die fa890 ook een dynamiekrijkere amp en op de 960 wat gaan lijken).
Maar de standaard fa890 is qua bas minder aanwezig dan de fa960 idd!
Maar prachtige set zo hoor!!! Moet je als posterformaat in een lijst aan de muur doen! Set der setten!!!
@Ralphies wrote:
Ja de fa960 vond ik op zich wel leuk klinken maar leek toch wel (altijd moeilijk te verwoorden) er was wat met dat midden, wat nassaal, ergens mistte ik de frisheid van de fa890 (had er toen al wel de elco's van vervangen door zware vishays en toen vond ik die fa890 ook een dynamiekrijkere amp en op de 960 wat gaan lijken).
Maar de standaard fa890 is qua bas minder aanwezig dan de fa960 idd!Maar prachtige set zo hoor!!! Moet je als posterformaat in een lijst aan de muur doen! Set der setten!!!
Moet wel dit opmerken. Met de dac960 ertussen is er veel minder verschil tussen de fa890 en fa960? Dat komt waarschijnlijk omdat dat laag dieper gaat met die dac.
Hoi,
Zeg Takes, ik zag HIER nog een CD960 op MP staan voor weinig! π
RENNEN!!! LOL β‘ β‘ β‘ π‘
P.S.: kijk eens in de kop van de advertentie. Woonplaats: Limburg, BUITENLAND. WTF? π
Groetjes. π