ongekend....
Ik heb er eentje voor minder dan de helft van dat bod, zelfs met studio interface orgineel Philips! Zit namelijk een extra print in gemonteerd met een aantal TTL IC's voor externe bediening, nog nooit gezien... Op de print staat in koper Philips ge-etst.
@AndrΓ© wrote:
ongekend....
Ik heb er eentje voor minder dan de helft van dat bod, zelfs met studio interface orgineel Philips! Zit namelijk een extra print in gemonteerd met een aantal TTL IC's voor externe bediening, nog nooit gezien... Op de print staat in koper Philips ge-etst.
U bedoeld, u heeft er een voor minder dan de van dat bod/vraagprijs π π in de aanbieding meneer AndreSAN?
Of bent u zelf blij met uw aanwinst, in dat geval ook veel plezier gewenst. Echt waar. π³
@Remi wrote:
hehehehehehehehehehehKWIJLhehehehehehehehKWIJLheheheheheheheh
ik wil een bot, ik wil een bot, ik wil een CD960 PHILIPS BOT....hehehehehehehehe
TAKES TAKES IT ALL!!!!!!
π― toch niet echt alles β β π‘
wij willen ook nog wel wat hoor π
@Remi wrote:
hahaha heb je je eigen schuur wel eens bekeken. Je hebt mijn defecte dat850 weggekaapt. Het is u gegund hoor! π π π π π
@AndrΓ© wrote:
ongekend....
Hoi,
We want PICS!!! π
Een RS232 interface of zoiets? Marantz heeft die dingen standaard in hun pro-serie zitten.
Groetjes. π
@m0vieman wrote:
@AndrΓ© wrote:
ongekend....
Hoi,
We want PICS!!! π
Een RS232 interface of zoiets? Marantz heeft die dingen standaard in hun pro-serie zitten.
Groetjes. π
ANDREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Varkens! wij willen Varkens!
@Takes wrote:
@Remi wrote:
hahaha heb je je eigen schuur wel eens bekeken. Je hebt mijn defecte dat850 weggekaapt. Het is u gegund hoor! π π π π π
jemig is die van jou nou al stuk? hij is nog niet eens aangkomen π π π
Remi, gespleten persoonlijkheid of is het genetisch? π
Het is toch wel erg als je met jezelf gaat praten. Volgens mij is er dan iets goed mis... π
Groetjes. π
ja dat zou niet best zijn π , maar kijk nog eens goed π
@Remi wrote:
@Takes wrote:
@Remi wrote:
jemig is die van jou nou al stuk? hij is nog niet eens aangkomen π π π
Oekel β π
Zo net weer een philips cd850mk2 gescoort, cd350 en vandaag was de 304 ook binnen gekomen en als het goed is komt van de week mijn cdd882 aan!
Nu staan nog op verlanglijst cd303, cd650 en cd960 en dan ben ik uit ge-cd-spelerd!!