Meldingen
Alles wissen

Philips LHH-A200

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
710 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Kent iemand deze versterker? dit is toch de professionele lijn van Philips? Ik kan hem invoeren voor een redelijke prijs.

groeten,

André

Citeren
(@vanhal)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

@André wrote:

Kent iemand deze versterker? dit is toch de professionele lijn van Philips? Ik kan hem invoeren voor een redelijke prijs.

groeten,

André

Wat ga je ervoor betalen? Volgens mij is hij in de reeks LHH cdspelers gezien de gelijkenis met de lhh200rx, wellicht een professionele versterker. Ik zat er gisteren nog informatie over te zoeken en vond daarbij deze afbeeldingen:

Ik vind dergelijk apparatuur erg interessant. Hoe voer jij hem in? Is daar meer van dat soort apparaten te vinden?

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Topic starter  

Een kennis van mij is in japan, volgens mij komen ze daar allemaal vandaan. Met invoerrechten zal het wel boven de 400 eur uit gaan komen...

BeantwoordenCiteren
(@vanhal)
Trusted Member

Jammer dat die dingen niet in europa verkocht worden, ik zou graag een lhh cdspeler willen hebben, of een lhh amp als deze:

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Ach joh André die versterkers zitten bij ons toch al in de boxen? 😉

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Topic starter  

gelukkig wel jeroen, hoeven we in elk geval minder te slepen...

Is dat LHH niet gewoon marantz? Bij die 7000 mis ik alleen nog het klokje met de temperatuur aan de voorkant...

BeantwoordenCiteren
(@vanhal)
Trusted Member

@André wrote:

groeten,

André

Zeker, alleen die a200 heb ik nog niet als marantz gezien. Daarnaast vind ik een lhh cdspeler met philips erop aantrekkelijker dan eentje met marantz erop.

BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member

Wat een mooi spul joh, die 7000 amp. is om te watertanden!!!!

BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member

En Andre ga je hem invoeren? Ik neem aan dat de Japanners hopelijk ook op 230volt werken? Anders moet je de trafo nog aanpassen (of hopelijk een voltageswitch erop).

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Topic starter  

Nee ik zie er vanaf, het kost me allemaal te veel. Hobby moet leuk blijven en alles er om heen kost al meer dan genoeg...

Wel opmerkelijk dat Philips dus andere apparatuur maakt in het buitenland dan hier in nederland. Zijn wij nederlanders met minder gauw te vreden?

BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member

Nou daar baal ik dus van, ik hou wel goede mid-end (highend te duur en af en toe overdone voor de prijs).
Ik vind het dan ook jammer dat Philips dus geen lijn a la NAD heeft, goede hifi met een opmerkelijk "zachte" prijs.

In NAD had ik graag de naam Philips gezien, sowieso altijd bescheiden over het vermogen (NAD benoemt een 2x170watt RMS continue aan 8 ohm in de specificaties "gewoon" 2x120 watt!!).

En als massafabriek had Philips best NAD-kwaliteit met een zachte prijs kunnen bouwen.

BeantwoordenCiteren
Deel: