Meldingen
Alles wissen

Tulpplugjes cd951

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
537 Bekeken
(@vanhal)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Topic starter  

Hoi,
Waar ik altijd naar benieuwd ben geweest zijn de standaard bijgeleverde tulppluggen van de cd951. Deze zijn namelijk dikker en goldplatted dan standaard. Zie afbeeldingen!
Mijn vraag, weet iemand meer over deze tulppluggen?
Thx!! 🙂

(zie in vergelijk de normale standaard tulppluggen die ik erbij heb gefotografeerd)

Citeren
(@ralphies)
Honorable Member

Ik heb gehoord dat Monster in opdracht van Philips deze rca-kabels gemaakt heeft, mijn Philips cd850mk2 kreeg deze er ook bij geleverd in de doos.

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden

de monster kabels zaten zoiezo bij de DSS930SE. In deze versie hebben ze namelijk onderkend dat de kabels een bottleneck waren.

BeantwoordenCiteren
(@vanhal)
Trusted Member
Topic starter  

@André wrote:

de monster kabels zaten zoiezo bij de DSS930SE. In deze versie hebben ze namelijk onderkend dat de kabels een bottleneck waren.

Hoezo waren ze een bottleneck? 🙂

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator

Philips heeft in die tijd onderkent dat de kabels van een mindere kwaliteit waren en hebben dus bij de SE monsterkabels geleverd.

BeantwoordenCiteren
(@vanhal)
Trusted Member
Topic starter  

@André wrote:

Philips heeft in die tijd onderkend dat de kabels van een mindere kwaliteit waren en hebben dus bij de SE monsterkabels geleverd.

Ah, je bedoelt dat er eerst andere kabels bij de SE werden geleverd, maar nadat bleek dat die van mindere kwaliteit waren kabels als die ik bij de cd951 heb geleverd?

Mag ik je daarnaast een vraag stellen, heb je bij philips gewerkt?

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator

Of het ook op de CD951 van toepassing was weet ik niet maar wel voor de latere uitvoering van de DSS930 die de extentie SE meekreeg. Op de kabels stond geloof ik ook monster en ze adverteerden er ook mee. Ik heb dit ergens in een test gelezen die terzijnertijd ook op de website zal komen. De tijd ontbreekt echter nog...

André

nb: Ik werk of werkte overigens niet bij Philips

BeantwoordenCiteren
Deel: