Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste post. Ik kan een CD880 kopen: vraagprijs is 225 euro. (misschien issie zelfs wel van een forumlid..;-)) Voor die prijs zit er geen AB bij en ook geen gebruiksaanwijzing. De speler schijnt verder in nette staat te zijn.
- Is 225 euro een redelijke prijs?
- Waar moet ik op letten voor ik tot koop over ga?
Groet,
Dick
P.S.1: Ik geniet al enige tijd van jullie site. Wow wat een info. Vooral de folders die on-line staan zijn erg informatief en leuk om te bekijken.
P.S.2: Zelf heb ik 4x MFB541, een complete 900-serie-set (FP930, FT930, FV930, FA951, CD951, DCC951, FC950 en een reserve CD931), setje FB825, CD620, CD630, DCC730, DCC175, AZ6808 (discman).
@Dick Welfing wrote:
Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste post. Ik kan een CD880 kopen: vraagprijs is 225 euro. (misschien issie zelfs wel van een forumlid..;-)) Voor die prijs zit er geen AB bij en ook geen gebruiksaanwijzing. De speler schijnt verder in nette staat te zijn.
- Is 225 euro een redelijke prijs?
- Waar moet ik op letten voor ik tot koop over ga?Groet,
DickP.S.1: Ik geniet al enige tijd van jullie site. Wow wat een info. Vooral de folders die on-line staan zijn erg informatief en leuk om te bekijken.
P.S.2: Zelf heb ik 4x MFB541, een complete 900-serie-set (FP930, FT930, FV930, FA951, CD951, DCC951, FC950 en een reserve CD931), setje FB825, CD620, CD630, DCC730, DCC175, AZ6808 (discman).
Tsja dick. In nederland met een beetje geduld is dit toch echt wel de max prijs, met ab en evt handleiding en geen ENKELE kras. Zelfs webwinkels bieden de spelers voor deze prijs aan. Wel voor ons gekken natuurlijk. Ik heb 200 betaald destijds (6maanden geleden) met ab en handleiding, groene lampje aan/uit knop moest ik wel vervangen. O ja ook een tweede cd880 zonder AB, handleiding voor β¬80,00, maar die heb ik voor dat zelfde bexrag aan een ander forumlid verkocht.
Het blijft wel 20 jaar oude hifi, zijn weliswaar gebouwd als een tank, maar een tank wordt ook afgeschreven. Ben je er stapel gek op. Zolang hij het doet een mooie en zeer goede speler. Maar of het nu zo is dat ze over tien jaar 700 euro zijn, dat betwijfel ik.
Leuke voorrad overigens al aangelegd!
Persoonlijk vind ik 150 euro meer op zijn plaats.
Dat is nog steeds ruim 300 gulden, best aan de prijs dus.
@bad santa wrote:
Ja dat vind ik ook, alleen als je niet veel geduld hebt. Inderdaad, deze dus zonder ab en boekje mist erg mooi, zou ik ook niet meer dan 150 voor neerleggen, zo bedoel ik het.
vind ik nog veel eigenlijk, voor 150 mag er best een AB bij horen en moet er ook nog netjes uit zien en vooral niet in gekloot zijn want dan zou ik 'm al niet eens meer willen denk ik π
edit: ik zou 'm niet kopen voor 150 incl. AB en boekje.
doet een ander waarschijnlijk wel, maar ik heb er geen zin meer in.
't wel al hartstikke oud spul goed beschouwd.
@Takes wrote:
@bad santa wrote:
Ja dat vind ik ook, alleen als je niet veel geduld hebt. Inderdaad, deze dus zonder ab en boekje mist erg mooi, zou ik ook niet meer dan 150 voor neerleggen, zo bedoel ik het.
Ik begrijp je niet helemaal LOL π³ π