Ik ben op zoek naar het snaartje wat in de cd880 het laatje opent. Het gaat om het snaartje wat direct op het motortje het grote tandwielletje aandrijft. (zal voor de duidelijkheid vanavond even een foto posten).
Iemand een idee welk snaartje ik moet hebben en waar ik zoiets kan kopen? π
Hoi,
In de webshop hebben ze van die snarensetjes, moet je Herman eens vragen welke passen, dat weet-ie vast wel.
Zulke setjes heb je bijvoorbeeld ook voor pick-ups. Ik heb enige tijd geleden zo'n set besteld voor de FP930. Er zaten 3 passende snaren bij voor maar β¬ 16,95 en als je weet dat één originele Philips/Marantz/Dual snaar β¬ 60,- kost, nou... π―
Groetjes. π
@tda wrote:
Ik ben op zoek naar het snaartje wat in de cd880 het laatje opent. Het gaat om het snaartje wat direct op het motortje het grote tandwielletje aandrijft. (zal voor de duidelijkheid vanavond even een foto posten).
Iemand een idee welk snaartje ik moet hebben en waar ik zoiets kan kopen? π
Is dit voor een CD880 die vanaf maandag bij u woont? π
volgens mij heb ik (maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer) in een CDD882 laatst deze gestopt: 35 x 1,5
ik denk dat dit hem was omdat ik er ook al 3 in een CD960 kwijt kon van deze maat en toen dacht van die maat moet ik er meer aanschaffen π
Je mag er natuurlijk bakken geld aan uitgeven maar als je hier kijkt (electronica online) kost het iets minder.
N.BLS35-02 - Vierkante Snaar - 5 stuks - β¬ 2.00 inclusief BTW
Set van 5 vierkante riempjes - 35,0 x 1,5 mm
Op Ebay DE kwam ik laatst een aanbieding tegen van 5 stuks van dertig verschillende (kleine) snaren voor iets van 15 euro. nu heb ik een mooie zak vol, lekker handig voor de hobbyist π
lol,was jij die verzamelaar die hem ook wilde hebben? π
Ik kan het snaartje niet vinden op de webshop, ben daar niet zo handig in denk ik.
Dit is een screenshot uit de service manual PDF, ik denk dat ik nummer 114 moet hebben:
Hoi,
Ik heb er ene gevonden die past. Kost β¬ 5,80. Klik de LINK
P.S.: als je iets zoekt in de webshop, gewoon het Philips onderdelennummer intypen in het "zoek artikel" balkje en BINGO!
Groetjes. π
@tda wrote:
lol,was jij die verzamelaar die hem ook wilde hebben? π
Ja, mijn mailtje kwam op een of andere manier niet over en toen ik belde had hij net 10 minuten eerder jouw bod geaccepteerd. gefeliciteerd 8)
Ja het is snaartje 114 want die andere tandriem zal nog wel heel zijn.
je moet ook bij
http://www.elektronica-online.nl /"> http://www.elektronica-online.nl/ kijken en dan bv bij onderdelen, audio onderdelen, riempjes vierkant
lol, zo kan het lopen π Thx!
En jongens, bedankt voor de hulp! Ik ga het snaartje bestellen. π