LOL
Groetjes. π
@pe1dna wrote:
@Remi wrote:
kijk, staat bovenaan de trap in m'n hobbyhok. zo kan je er goed bij hoor π
Misschien is het slim om die jpeg van 600kB even opnieuw te comprimeren tot iets van pakumbeet maximaal 50kB of zo. En/of een url te geven naar de hires versie.
hoezo dan? of moest het nog door een modem gehengeld worden?
sorry dan daarvoor
Geen nood, is al aangepast.
@Remi wrote:
@pe1dna wrote:
@Remi wrote:
kijk, staat bovenaan de trap in m'n hobbyhok. zo kan je er goed bij hoor π
Misschien is het slim om die jpeg van 600kB even opnieuw te comprimeren tot iets van pakumbeet maximaal 50kB of zo. En/of een url te geven naar de hires versie.
hoezo dan? of moest het nog door een modem gehengeld worden?
sorry dan daarvoor
Nee hoor, ik heb een 8 Mbit pijp. Maar die foto hostings sites zoals photobucket zijn zo retetraag en het duurt dan een hele tijd voordat de forum webpagina klaar is.
nee photobucket nou juist niet!
Imageshack is een ramp, je kan aan het langzame laden op voorhand al zeggen dat het dan op imageshack staat.
photobucket is wel vlot
In de handleiding van de FA931 staat meen ik iets over het herprogrammeren van apparaten op de Afstandbedieningsbus zodat de afstandbediening en play on touch ook werken als je een apparaat op een andere ingang aansluit en volgens mij stond er ook bij wat je moet doen als je twee van dezelfde type apparaten aan wil sluiten.
Verder zou je kunnen kijken naar een aardprobleem waardoor wakeup on touch geactiveerd wordt.
hoi
ik heb dat ook gehad met mijn dcc951. en de oplossing is heel simpel :
of je doet er geen tape in of: je zet de netschakelaar van de dcc uit (
scheelt ook 20 w stroom )
ik heb zelf een fr 951 en bij deze kun je autoselect uitzetten en dan is het ook weg
mattie
@mattie wrote:
hoi
ik heb zelf een fr 951 en bij deze kun je autoselect uitzetten en dan is het ook wegmattie
we kunnen de zaak sluiten,er gaat niets kapot en er is niets veranderd, heb die apparaten die ik niet gebruik uit gezet π
Doen ook de relais en de displays raar? Kijk dan eens of er binnenin printplaten zitten die met de contactjes omhoog staan. Hoeveel stof en andere troep is er in de loop van de tijd op neergedaald?
In mijn FA931 was de digitale recording selector print vies. Heel voorzichtig schoonmaken met een heel licht bevochtigd wattenstaafje en een hoop vage problemen met de digitale regel elektronica waren verholpen. Vermoedelijk werd de voeding voor de digitale componenten ((afstands-)bediening en digitaal recording selector schakelprint) gestoord door de viezigheid, waardoor ook andere digitale delen van de versterker flipten.
@mattie wrote:
hoi
ik heb zelf een fr 951 en bij deze kun je autoselect uitzetten en dan is het ook wegmattie
Ja dat is me wat met die lampjes, touch-control, ESI, enz, het is lekker makkelijk en geinig maar als ik zie dat 4 DSS-en bijna 1 KWh "trekken" nou dan weet ik het wel... Alles gaat 's avonds helemaal uit bij mij (centrale dubbelpolige netschakelaar).
Als je alles via de ESI doorgelust hebt dan gaat ieder apparaat in stand-by als je het systeem uitschakelt, m.a.w. ze gaan dus NIET helemaal uit. Begin maar eens te tellen met 10 apparaten keer 25 Watt (gemiddeld)...
P.S.: vreemd vind ik wel dat hoe meer wij besparen hoe hoger de energienota wordt. Hij stijgt ieder jaar fors alhoewel we steeds minder verbruiken. De afgelopen 2 jaar is de elektriciteit bijna 50%!!! duurder geworden dus we doen het alleen voor het milieu maar die centen pakken de energiegiganten zich wel... Desnoods doen ze nog een schepje op het gas of de kabel/internet e.d... Boeven zijn het!!!
Groetjes. π
ja stroom vreten kunnen we wel, ik bleek bij de laatste afrekening al meer dan 10.000kWh verstookt te hebben. π―
dus denk ik er nu over om alleen nog transistor radio's aan te schaffen π π
@Remi wrote:
ja stroom vreten kunnen we wel, ik bleek bij de laatste afrekening al meer dan 10.000kWh verstookt te hebben. π―
dus denk ik er nu over om alleen nog transistor radio's aan te schaffen π π
Hm... Een windmolen in de tuin of zonnepanelen op het dak dat is de enige optie om die woekerwinsten van de heren directeuren "Essent en Nuon" tegen te gaan. Voor het gas hebben we ook een vervanger, namelijk de zonneboiler. Beetje jammer is het dat alleen de SUPERrijken met een eigen villa zich een dergelijke installatie kunnen veroorloven. Probeer maar eens iets te doen voor het milieu als je gehuurd zit, geloof me de verhuurder gaat je dwars zitten waar-ie maar kan (geheime afspraken onderling met leveranciers, je kent dat wel en daarom doen ze moeilijk). EΓ©n grote corrupte bende is het en anders niks! Ik wou eens graag weten hoe vaak de plaatselijke kantonrechter hierzo een "koffertje" onder de tafel toegeschoven krijgt... Ik weet uit ervaring dat die "gast" al die spelletjes meespeelt en de "hoge heren" altijd gelijk krijgen... Laat me niet lachen over Balkenellende's normen en waarden die zijn tegenwoordig HEEL VER te zoeken in ons kikkerland.
Groetjes. π
pssst...(ik heb 9 zonnepanelen op het dak, helpt maar een klein beetje hoor) 8) π
"... dat zal ik verklappen!" zegt het kleine ding. π
hehehe. π
π