Nieuwe bron-lampkes π
hee 'the nightrider' π
Ja ruig... Nu nog heen en weer! "Kitt, I need you buddy!"
Rood... β Het zijn toch blauwe rubbertjes... π
Edit: had je dat tandwiel nu gekregen...?
Groetjes. π
Jazeker, had ik je nog willen mailen! De cd930 spint weer heerlijk z'n laatje open en dicht. π
Thx m0vieman!! Hoop dat je die dss-en snel afkrijgt! π
Oh... Die zijn weer helemaal tiptop. Vandaag ff de 2X320 Watt basreserves getest met een CD van Alice Deejay. Lekker vette gore bassen die de (zeer lastige) buren heerlijk vinden. π En ff Gerard Joling laten ''piepen'' om te kijken of het beveiligingscircuit van de Isophase-tweeters goed werkt. Zo hoog komt zelfs geen meid met haar stem... π
Moet de frontjes wel nog spuiten, maar dat is iets voor volgende week. Ik heb OOK weekend. π
Groetjes. π
Hahaha.
Trouwens een mooie gif-file van die fa950, stoer met die looplight zo!
Zit er nou een beetje goede zware voeding in een FA950 of is het toen al wat huilen met de pet op geworden?
Trouwens zware eindbakken in die speakers!?! 2x 230watt echte watts of piek?
@Ralphies wrote:
2x 230watt echte watts of piek?
Hm... het echte klasse A vermogen van de DSS-en is 10 Watt voor de tweeters en 75 (80) voor het midden en laag. De piek van de tweeter is slechts 25 Watt en die voor het midden en laag is echt wel 320! en geen 230 zoals je stelde. Je moet basemaster maar eens vragen wat er met de DSS-en gebeurt als je "Rain" van Madonna opzet... Geloof me de tempel knalt uit mekaar! π
@ Herman: nu weet je waar mijn (bestelde) tandwielen naartoe zijn hΓ¨... Er rent er nog ene op het forum rond die een wieltje van me heeft weten te bemachtigen. En nu zit ik zelf zonder. π₯
Groetjes. π
Zo!! dat is wel een speaker met flinke dynamiek dan met zo'n piekvermogen aan amp!!
nou ik heb m0vieman inderdaad even een tandwiel voor een CD950 afgetroggeld (nou ja hij bood het aan..) dat bevalt nog steeds uitstekend!
Het testen van het Isophase beveiligingscircuit doe ik altijd met DJ Bobo's - Somebody dance with me... die plaat bezit namelijk een hele vieze hoge toon door de hele plaat heen....
En gelukkig werkt de beveiliging van mijn FB825's... die het helaas even zonder squaker moeten doen (@Audiolab)... ik mis ze nu al π₯
@basemaster wrote:
nou ik heb m0vieman inderdaad even een tandwiel voor een CD950 afgetroggeld (nou ja hij bood het aan..) dat bevalt nog steeds uitstekend!
Graag gedaan. No hard feelings. π
@TheMode wrote:
Het testen van het Isophase beveiligingscircuit doe ik altijd met DJ Bobo's - Somebody dance with me... die plaat bezit namelijk een hele vieze hoge toon door de hele plaat heen...
Oh... Van DJ Bobo heb ik de Greatest Hits CD en nog wat spul op DCC en een hoop CD-singles... Ik zal 'm eens uitproberen van de week! Overigens als je de Isophase tweeters op wilt blazen dan moet je "Ticket To The Tropics" van Gerard Joling eens op zetten. π― Je bent gewaarschuwd! π
Groetjes. π
π nou..daar kan ik zelf ook slecht tegen π
En ik maar denken dat het aan mijn boxen lag π