Dat gaat niet werken, als die van alu of staal zijn slijt de tandbaan van de lade zelf te hard. Het is net als met de spoorwegen, je moet een keuze maken wat er slijt, de rails of de wielen π
Hallo Allemaal,
De prijs die ik vraag wordt veroorzaakt door de kleine aantallen die ik kan laten maken.
De prijs van zo'n tandwiel kan inderdaad eel beter dan hij nu is maar dan moet er wel een redelijk aantal in één keer gemaakt kunnen worden.
Hier ligt voor jullie club wel een kans denk ik. Als jullie met een mooi aantal komen kan ik kijken welke prijs ik in verweggistan kan regelen.
Wim Vervoorn
hmm China?
Ik had intussen ook een offerte gevraagd bij een oude bekende.
Binnenkort misschien duidelijkheid ...
@wvervoorn wrote:
Hallo Allemaal,
De prijs die ik vraag wordt veroorzaakt door de kleine aantallen die ik kan laten maken.
De prijs van zo'n tandwiel kan inderdaad eel beter dan hij nu is maar dan moet er wel een redelijk aantal in één keer gemaakt kunnen worden.
Hier ligt voor jullie club wel een kans denk ik. Als jullie met een mooi aantal komen kan ik kijken welke prijs ik in verweggistan kan regelen.
Wim Vervoorn
mooi π aantal hoeveel is dat? is namenlijk een beetje vaag, is als bij een vrouw of ze is zwanger of niet en een beetje zwanger gaat niet π‘ .
je moet kunnen zeggen, zo jongens 100 kosten.... 250 kosten..500 kosten... en hoe zien ze eruit een foto zou wel erg leuk zijn π― als je begrijpt wat ik bedoel( een spreuk van Olli.B.Bommel)
Ik heb de prijsopgave binnen : de kosten komen rond de 16 eur bij afname van 100. In de buurt van de 500 stuks is het richting 13 eur.
Dus wie voor 16 eur ?
Hm... β¬ 16,- is wel heel erg veel... Eens kijken hoeveel ik er kwijt kan, ik hoop een stuk of 20. Voor de rest moeten we alle "zoekers" op MP benaderen en kijken of ze bereid zijn een dergelijke prijs te betalen. U hoort van mij...
Edit: het "zaakje" loopt inmiddels... Eens kijken hoeveel we er "aan de man" kunnen brengen...
Groetjes. π
en dan kan je nog naar Ebay
Ik heb bericht gekregen, men is bereid om β¬ 5,- per stuk te betalen maar niet afzetterprijzen (met alle respect voor jouw goede bedoelingen overigens).
Groetjes. π
hahahahaha... joh als je alleen die kleine rolletjes bestelt als service onderdeel ben je al 7 euro kwijt of zo.
5 euro da's weer typisch dubbeltje op de eerste rij. Ga ze dan zelf lekker vijlen.. π (of pluk ergens een ouwe speler van de kringloop en bid dat het tandwiel nog goed is..)
Ja, en dan kom jij vertellen dat je er maar 5 euro voor wil geven.. hahahaha lachen joh.. Je weet toch wat service onderdelen kosten? en da's niet omdat het een stukkie plastic is maar omdat er mensen werk mee hebben.
Sorry hoor, maar ik vind 20 euro ook veel te veel voor een zielig tandwieltje.... dan kun je net zo goed 2ehands een CD624 kopen met hetzelfde loopwerk en daar een tandwieltje uithalen of 2 cheap ass anders spelers met hetzelfde loopwerk, heb je ook nog een laser op reserve....
Verder goed dat je mensen wilt helpen :), alleen jammer dat de onderdeeltjes niet standaard zijn.. dan krijg je vanzelf van dat soort absurde prijzen.
Nou ja, laten we het maar niet meer over die tandwieltjes hebben.Ik ga in elk geval niet voor 1600 ex btw 100 van die dingen laten maken.
nee dan was je wel gek, want daar kom je nooit vanaf.
maar hoe gaat dat tandwiel eigelijk stuk? degenereert het geheel of scheurt de as? wat doet ie?
ik had bv in mijn auto van die draaiknoppen voor verwarming en ventilatie.
elke paar jaar had je nieuwe nodig omdat het kunststof asje begon te scheuren en daarmee was de knop z'n klemkracht kwijt.
remedie bleek bij de nieuwe meteen een krimpkous erom te zetten, het gaat nu alweer heel lang goed.
misschien is het tandwiel ook wel op een simpele manier te redden of gaat die vlieger niet op?
De tandjes verbrijzelen na verloop van tijd. Ik vermoed dat de kunststof niet goed bestand is tegen de warmte veroorzaakt door o.a. de wrijving...
Groetjes. π