Hallo allemaal;
Ik vond jullie geweldige site op zoek naar het schema van de 532, helaas werkt de link: http://arend.is.verweg.com/pdf/Service532.pdf maar gedeeltelijk. Er mist een gedeelte.. π
Ik ben op zoek naar die manual om een paar nogal "uitgeleefde" 532's weer helemaal in orde te maken.
Het lijkt wel alsof het 55Hz hoogdoorlaatfilter (dat ik nog net kan zien op een stukje PDF dat wel binnenkomt) er op een of andere manier geheel mee gestopt is, en dat geeft problemen.
Overigens heb ik op mijn studentenvereniging twee 541-jes in gebruik als DJ-monitor. Dat bevalt behoorlijk goed, en ze staan zo leuk bij onze ook wat gedateerde D&R Disteq mixer. π
[%sig%]
Bericht bewerkt (30-04-2003 15:52)
Hoi Aart,
Wat bedoel je met "de link werkt maar gedeeltelijk" ? De file is in zijn geheel te downloaden, en is dan elf (11) pagina's groot. Het kan zijn dat niet alle pagina's van de oorspronkelijke Service Manual erin staan, maar hier kan ik niks aan doen aangezien ik hiervoor afhankelijk ben van de mensen die deze informatie voor mij ter beschikking stellen.
Vriendelijke groet!
[%sig%]
Mijn excuses, het probleem lag waarschijnlijk hier. Ik heb hem net zonder problemen gedownload. π Het internet is toch maar mooi handig voor dit soort dingen.
Als het even wil beschik ik vandaag over een camera en zal ik even wat plaatjes schieten van de MFB's hier, altijd leuk.
Allrighty!
[%sig%]