hallo
op marktplaats staat een set 545 te koop, op de foto lijkt wel een basspoort in te zitten, dat is toch niet origineel????
trouwens niet bellen, want dan uiteindelijk wat allochtoon gebabbel
via een bandje
groetend
F. Thalen
Yo F! π
Waar zie jij die 545ers staan?
Zullen toch wel al verkocht zijn (grrr)...
[%sig%]
Groep: audio/versterkers/luidspeakers/cd-spelersTerug Rubriek: luidspeakers/kabels/standaards Hoofdmenu
Sorry maar deze advertentie is net verwijderd
Terug
Hoofdmenu
Copyright ΓΒ© 1999-2002 Marktplaats. All rights reserved.
info@marktplaats.nl
BOEHOEHOEHOE!
[%sig%]
Hallo,
Ze zijn inderdaad al weer pleite, nou ja zeg! Er stond bij dat ze niet meer zo goede kasten hadden, maar technisch wel goed, ook was er een fotootje bij en aan de rechterzijde voor zat een basspoort!
ik wilde nog bellen met dat (06) nummer, maar kreeg steeds een doorschakeling en dan een bandje met buitenlands gebabbel
Raar
Groetend
F. Thalen
Ps was zo tegen twaalven vandaag
MFB - Aangeboden
had ik de advertentie ook al geplaatst.
Het was geen baspoort.. het was een rond gat met schroefgaten ernaast en een geel plaatje erin gelijmd (hout?).
Heeft misschien eerst wel een levelcontrol gezeten voor tweeter ofzo. Daar leek het namelijk wel op.. qua grootte.
Groeten,
Arend
[%sig%]
Wellicht zijn het flensbuizen geweest, hebben de boxen op statief gestaan...
[%sig%]
Op de voorkant naast de midranger zaten de gaten π
Dat zijn imho rare plaatsen voor flensbuizen π
Groeten,
Arend
[%sig%]
Ow ja inderdaad..... ik dacht te hebben gelezen dat ze aan de zijkant zaten π
[%sig%]
ik heb de foto bewaard en zal hem mailen naar Thomas
Dankjewel Ernst, is dit niet dezelfde foto die ene tijdje geleden door een zekere JP Duurland op Marktplaats werd geplaatst? Herinner me deze opmerkelijke configuratie nog goed!
[%sig%]
De naam "duurland" kwam voor in het email-adres van de verkoper...
Dan is het kennelijk iemand die behoorlijk wat MFB heeft staan. heb toentertijd (2 maanden geleden) al gemaild naar die meneer, maar het duurde eeuwen voordat ik (eergisteren) een emailtje kreeg met "sorry verkocht" erin. Tja...
[%sig%]
Hoi, mij is een tijdje geleden een setje 545 aangeboden. Nou was dat op zich natuurlijk al een goede reden om m'n plasje te laten lopen. Zoiets maak je natuurlijk niet elke dag mee, en bovendien was dat de enige MFB die ik nog niet bezit. De vreugde was snel over..... 1361 euro!
Dat is omgerekend bijna 4000 piek! En bij de vraag of ik er, voor dat geld, nog garantie op kreeg werd het akelig stil....
Begrijp me niet verkeerd, ik weet wat ze nieuw hebben gekost en ik weet ook dat ze erg schaars zijn. Maar 1361 euro voor speakers van 25 jaar oud, vind ik ronduit belachelijk. Je zal ze kopen, je sluit ze aan, en de eindversterkers gaan in rook op. Dag 1361 euro.
Rob.
Tja, garantie. Altijd moeilijk met tweedehands rommel natuurlijk. Enneh, 4000 piek, wow. De mijne heb ik van een oud philips bestuurslid, helemaal voor naar eindhoven wezen rijden en 1750 gulden de twee voor betaald, goeie deal leek mij.
Je moet inderdaad goed oppassen want er zijn een hoop lieden met een sokkenkraam op de plaatselijke markt die doorhebben dat er geld te verdienen valt met deze kasten. Zo ben ik ooit eens benaderd door een of ander glijdier die 5000 piek per kast wou hebben. hahahahaha.
Maar ja, het is dan ook wel een ultiem verzamelobject. Ik verbaas me nog iedere dag over de diepgang van het laag dat deze relatief kleine kasten produceren.
[%sig%]
Hoi Chris.
Dat bedrag wat jij ervoor betaalt hebt, is een hele mooie deal!!
Je hoort zoveel verhalen, weet iemand eigenlijk hoeveel setjes er gemaakt zijn? De ene zegt 3000, de ander zegt 10.000.
Begrijp me niet verkeerd hoor', als iemand me een setje voor een leuke prijs aanbied, ga ik voor de bijl!
Een vriend van me heeft laatst een setje 545 uit belgie gekocht.
Voor 200 euro.....boehoehoe!!!! &^$#%@!*&^
Hier in Den-Haag hebben we een dansschool waar er 6!!! hebben gehangen. Maar de eigenaar was die "dingen" zat, als ze het moesten doen (danswedstrijd) dan deden ze het niet. Of er viel er 1 spontaan uit.
Ik ben er nog wel achteraan gegaan, maar het bedrijf wat ze omgeruild had, was niet meer te traceren. Hellaas.
De zoektocht gaat dus gewoon verder, de verzameling is nog niet compleet.
Groetjes Rob.