Meldingen
Alles wissen

752+MFB

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
518 Bekeken
(@mctommi)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Nou heb ik sinds kort een 752 receiver....en een paar weken later ook eindelijk een setje MFB 6541 (aristona), maar hoe sluit ik die dingen aan op de 752 ??? Geen DIN-plug te vinden achterop de 752......
Gelukkig kan ik de MFB-speakers ook lekker laten spelen via mijn N4515 plasticfantastic bandrecorder.......maar de bedoeling was ze aan de 752 te hangen. (Aan de PC klinken ze ook heftig, dat is me wel gelukt via 2 verloopstekkers)
Volgens de specs is een 752 geschikt voor MFB.....maar je hebt er dan zeker een verloopkabeltje voor nodig. Via normale speakers vind ik de 752 niet echt spectaculair.....luister dan liever naar de 720....ouder maar mooier geluid vooralsnog.

Groeten,
Tom.

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member

Hoi Tom,

Er zijn 752's mét en zónder MFB uitgang. Ben bang dat jij er helaas eentje zonder hebt....
Ga anders op zoek naar een 762, die is speciaal voor MFB's, en heeft niet eens een versterker voor passieve boxen aan boord. Maar ik ben met je eens dat de 752 met zijn zilveren bovenkantje er wel mooier uit ziet dan de zwarte 762.

Groeten!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@mctommi)
Reputable Member
Topic starter  

Mijn 752 is er eentje van de eersten......22rh752/00, dus wellicht zonder MFB. Nou jammer dan...... Op mijn werk zwerft ook een 752....eens kijken of daar een MFB-uitgang op zit.......effe stiekum ruilen dan wellicht.

Nou ben ik toevallig in onderhandeling met ene Thomas uit Maastricht, die biedt onder andere een 762 te koop aan...........
O.....hee, dat is toevallig.......ben jij dat misschien ???

Groeten,
Tom.

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Tom,

De enige echte :D:D:D:D Wat is de wereld klein als je van Philips houdt hè! Maar in elk geval, mijn 762 heeft wel zeker een MFB uitgang, volgens mij zelfs twee! (Systeem I en II). Ik zal de spullen snel bij elkaar zoeken en dan gaan we per e-mail gewoon vrolijk verder met een afspraak maken!

Groeten!!!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: