Hallo Allemaal ,
Ik heb net een zeer mooi setje 587 ers opgehaald vlak bij mijn thuis.
stonden eergisteren op marktplaats.
er zat ook een voorversterker bij type 270 .
dit alles voor 275 euro ,en de boxen zijn als nieuw en prima werkend ! .
ook de stoffen frontjes zijn erbij en zijn ook nog mooi .
het enige was een dikke laag sigarettenrook,ik heb ze nu wat schoongemaakt en ze zien er piccobello uit .
ze stonden al een tijdje bij iemand op zolder .
verdere schoonmaak komt nog .
Ik ben er heel blij mee ! ,dit is mijn 4de set mfb ,Blazen maar ........
Roland Remie .
[%sig%]
Roland,
Gefeliciteerd met je aanwinst! Nicotine aanslag is een veel gezien, maar relatief onbelangrijk probleem. Er zijn diverse middelen waarmee je de boxen zonder blijvende problemen weer mooi schoon krijgt. Wat wel belangrijk is, is dat niemand eraan heeft zitten klooien. Zitten de stickertjes nog over de potmeters geplakt op de achterkant?
Genieten maar!
[%sig%]
Hoi,
Ja inderdaad alle potmeters zijn nog afgeplakt ,met wat lijkt de originele stickers .
dat was me nog niet opgevallen .
hij had ook nog ergens de originele manual ,maar die kon hij niet meer vinden helaas...
helaas is een netsnoer ingekort tot 50 cm ,maar dat is makkelijk te vervangen .
ga ze vandaag is even goed testen ,bij de verkoper thuis bleek alles goed te werken / klinken.
vandaag eerst even naar de open dag bij de kringloop HET GOED in Eindhoven .
mischien valt er nog wat te halen .
ik zal mijn bevindingen over deze speakers wel even melden.
Roland Remie
Dat het GOED mag gaan dan maar ...
enne ... 587 rules !
[%sig%]
Het Goed in Eindhoven,
Zelden wat GOEDS gevonden...
Hoogstens wat LP's, maar verder verdenk ik ze ervan
dat ze zelf de krenten uit de pap vissen...
Groeten
Dennis vP
PS...Veel Plezier met je 587!!!
[%sig%]
Bericht bewerkt (15-02-2004 18:55)
Over Het Goed Eindhoven:
Dat valt wel mee, ik heb er ooit een setje 585's gescoord.
Ik denk dat ik eens op expeditie ga naar kringloopwinkels in Belgie. Daar werden die mfb's tenslotte gemaakt destijds, er moeten er vele rondzwerven van (ex-) philipspersoneel zou je denken.
Joop
bedankt ,
en Ja ze klinken super die 587 !!! ,
ik moet zeggen deze klinken tot nu toe het beste en ze gaan hard heel hard ! .
ik als beginnend mfb,er , heb er niks aan kunnen vinden wat defect is ,ook de automatische aan uit schakeling werkt naar behoren .
nou weer een nieuw speelgoedje erbij ! .
en bij HET GOED valt best af en toe wat te halen ,mijn 541,ers komen daar ook vandaan je moet gewoon op de juiste dag komen en eigenlijk elke dag,ik kom er elke dag langs dat scheelt .
ik heb er toch al regelmatig mooi spul gevonden ,helaas is het niet elke dag zo,n feest .
en joop das nog niet zo,n slecht idee !.
Roland Remie .
Ik kom er ook langs op weg van werk naar huis, maar om er nou elke dag binnen te wippen is wat overdreven.
Eigenlijk heb ik leukere zaken bij de Emmaus gescoord, onlangs nog 4 grote passieve 3-weg boxen van philips (466 en 497), en een setje 544's voor 10 euro per stuk (duur).
Het staat er ook altijd vol met andere philips meuk, van die plastic kastjes met die bolle kikkerogen-meters en die paardegebit-toetsen...
Joop
Bij het emmaus kom ik bijna nooit , maar ik hoor wel dat het wel af en toe de moeite waard is ! .
bij alle winkels probeer ik regelmatig binnen te vallen ,zit voor mijn werk ook veel in limburg en brabant daar maak ik ook regelmatig een pitstop bij de kringloopwinkels ,de aanhouder wint ! denk ik maar .
en wat klinken die 587,ers goed ! , ik zit er nu al een paar dagen naar te luisteren met hulp van mijn mp3 verzameling .
tot nu toe geen gebreken.
ben er heel blij mee dat ik zo,n mooi setje heb gevonden in zo,n snelle tijd .
elke dag marktplaats bekijken heeft toch zijn voordelen !.
inderdaad over de 587 is geen discussie nodig de 587 rules !!!, (maar de 532 mag er ook zijn) .
Roland Remie .