Meldingen
Alles wissen

Eindelijk een set mooie 545,ers gevonden

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
473 Bekeken
(@philips-verzamelaar)
Eminent Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

he he ,eindelijk is mijn set mfb 545 ook binnenkort toegevoegd aan mijn verzameling ,ze stonden vandaag op marktplaats.
na overleg is de koop zo goed als gesloten en heb er een goeie prijs voor betaald denk ik .

a.s. zaterdag ga ik ze beluisteren / bekijken en ophalen ,als dat maar past in mijn corsa ! .
men rug zal ik ook vast in goeie staat brengen heb ik gehoord .

heeft er iemand tips om de frontjes weer op de originele zwarte kleur te krijgen ? want die waren een beetje verkleurd .

ben benieuwd hoe ze klinken, wie wil zijn luister ervaringen kwijt ?.

Roland Remie .

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Roland,

Gefeliciteerd met je aankoop van de 545's, ik had ze ook zien staan, lollig zo in hartje Amsterdam! Waren het die met die mooie verrijdbare wagentjes eronder? Dat was mooi...
Voor wat betreft het opnieuw kleuren van de frontjes raad ik je aan om een paar potjes schoensmeer te kopen (ik gebruik zelf Tana, muert goed maar werkt fantastisch). Opbrengen met een tandenborstel en goed uitwrijven. Gegarandeerd weer mooie zwarte fronten! Andere optie is op de Albert Cuijp bij de Boeren Bonthal nieuw frontdoek kopen πŸ™‚ Daar schijnt het verkrijgbaar te zijn, het luistert naar de naam "antraciet jute".

Succes!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: