Zit ik in de duitse folder van 1986 te neuzen, en hier lees ik dat ie 105W continue zou kunnen geven....
Ik weet wel dat de Duitsers de gewoonte hebben te normeren volgens DIN.
( Duitse Industie Norm )
Wellicht is indertijd in Nederland een andere normering aangehouden ?
Ik heb nooit verschillen tussen F9638 ontdekt, en heb er een aantal uit Duitsland gehaald.
we hebben ook AH380's gezien van 650Watt opgenomen vermogen ipv 550Watt. Ook die kwamen uit duitsland. Wie weet dus toch een andere norm?
Klopt wel dat er vroeger 2 normen voor vermogens werden gespecificeerd, maar dat was UITGANGS vermogen, niet opgenomen.
Wat uit het net getrokken wordt zou hetzelfde moeten zijn (V*I*cosΦ)
En is het verschil belangrijk ?
Wie ziet er nog verschil tussen paul de leew en suger lee hopper ?
grin π
mijn auto weegt in duitsland 100kg meer dan hier, knap he?
ingevoerd uit duitsland, op de Fahrzeugbrief stond 100kg meer dan nu op het NL kenteken. maar da's niet erg, 't is nog steeds genoeg: 1465kg
zeker een Volvo met dat gewicht ?
@herman wrote:
En is het verschil belangrijk ?
Wie ziet er nog verschil tussen paul de leew en suger lee hopper ?
De laatste heeft tieten.....
zeker een Volvo met dat gewicht ?
neuh...klein Hondaatje 8)
kleine Honda van 1456 kilo ???????????
Hahaha gaat helemaal nergens meer over. Maar iedereen weet dat als je een auto invoert je alles eraf moet slopen, waarde en gewicht omlaag scheelt je BPM en belastingklasse π
Of je koopt een kale versie en tuigt die later op.