hallo liefhebbers,kan iemand mij helpen aan een handleiding van de 572 voorversterker
Kan ik je aan helpen, geef maar een E-mail adres (geen idee of / hoe ik naar deze site kan uploaden). Het is een PDF van iets meer dan 5 Mb dus ik hoop dat je mailserver hem doorlaat!
Peter
Beste mensen,
Op de nieuwe site zullen alle gegevens bij de apparatuur komen te staan, ook de handleiding en servicegegevens van de 572. Als je deze info beschikbaar wilt stellen, dan mag je het mailen naar info@mfbfreaks.nl . Ik zal er dan voor zorgen dat het op de nieuwe site voor iedereen downloadbaar wordt.
Vr Grt!
@HappyPuppy wrote:
Beste mensen,
Op de nieuwe site zullen alle gegevens bij de apparatuur komen te staan, ook de handleiding en servicegegevens van de 572. Als je deze info beschikbaar wilt stellen, dan mag je het mailen naar info@mfbfreaks.nl . Ik zal er dan voor zorgen dat het op de nieuwe site voor iedereen downloadbaar wordt.
Vr Grt!
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe site! Ik hoop dat het aantal MFB-compatible receivers eens flink word uitgebreid. Indien daar interesse voor is kan ik wel foto's maken van mijn apparatuur.