Meldingen
Alles wissen

LED 544/50R

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
433 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Hoi Thomas,

Ik ben in het bezit van een paar 544/00r en van een paar 544/50R.
Bij de 00 gaan de LED's inderdaad uit. Bij de 50R blijven ze aan. Misschien is dit gewoon een klien verschil in het ontwerp. De 00r heeft immers ook een toonregeling een aparte aan/uit knop en een extra 220volt stopcontact.

Groetjes

Jori

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Jori,

Welkom op het MFBfreaks Forum! Wat de LED betreft heb je gelijk, ik heb dit inmiddels van meerdere kanten bevestigd gekregen. Maar zo in het begin sta je wel even raar te kijken, en dan denk je al snel dat het een defect is πŸ™‚
Ben jij ook MFB freak? Welke modellen heb je / heb je gehad?

Groeten,

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@leendert)
Reputable Member

Er zijn heel veel verschillende 544 geweest , met uitschakelende led , zonder , met toonregeling , zonder , met din , zonder din met tulp ingangen, vaste netsnoeren , scheerstekkers , 2 din plug voor 220 volt,
Kortom allemaal anders....

Ik heb nog ergens een 532 staan voor de amerikaanse markt , met alle zekeringen op het achterbord ( zoals de 567 ) en uiteraard 110 volt , en wat ook bijzonder is , geen mechanisch relais ,maar een solid state relais.
Oh ja en de aluminium rand is "gezwart" net als het front een iets andere kleur heeft.

Groeten

Leendert

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Hoi Leendert,

Ik heb hier sinds gisteravond ook een Amerikaanse 532 staan, best grappig ding. Is wel omgebouwd met een Nederlandse trafo gelukkig, ik heb hem eigenlijk voor onderdelen maar zometeen eens kijken of hij het nog doet, is eigenlijk net te leuk om te slopen...

Groeten!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: