Allen,
Is er nog animo voor een meeting IV in het klaaswaalse of kunnen we er vanuit gaan dat we mogelijk deze keer ergens anders in den lande elkaar kunnen treffen? Klaaswaal is zeker een optie ergens in oktober maar dan zoeken we nog wel wat vrijwilligers....
Graag een reactie.
André
[%sig%]
Nou, ik stem voor want de vorige keer kon ik er niet bij zijn. In Oktober ben ik wel weer in Nederland, dus komt het mij goed uit. En Klaaswaal zou erg goed uitkomen, dat is amper 20 kilometer verderop.
Groeten,
Tom.
[%sig%]
Heren,
Aangezien ook ik Klaaswaal Twee oftewel Meeting Drie niet heb kunnen meemaken, ben ik zeer zeker vóór een vierde Meeting! Alleen... voor mij is Klaaswaal zo ver weg... 🙁
[%sig%]
Dan kom je toch gewoon logeren..........slaapzakkie meenemen, geen probleem. kan je gelijk de Philipszooi hier zien en zet ik je aan het repareren, hahaha....
Groeten,
Tom.
P.S. Kan ik gelijk foto's maken van je fantastisch unieke automobiel !
[%sig%]
Tom,
Op zich een leuk idee! Heb je nog één en ander te repareren staan? Ik heb laatst wel van iemand jouw tip om een N4511 weer aan het draaien te krijgen (tikken op de torren) gekregen. Moet hem nog altijd in praktijk brengen.
Over mijn automobiel, een fotoreportage is meer dan welkom! Zeg het gerust, dan poets ik hem even netjes vantevoren. Is die autojournalistieke vriend van je nog altijd nieuwsgierig?
Grtz!
Thomas
PS Dan kunnen we meteen eens bijkletsen over al die mails die je inmiddels gestuurd hebt met verhalen, avonturen en bevindingen, en die ik allemaal met plezier heb gelezen maar nog geen tijd heb gevonden om te beantwoorden...
[%sig%]
Ha Thomas,
Heb zat te repareren staan, maar ik heb het Philipsgedoe nu even stopgezet. In Oktober ga ik er weer mee bezig. Is namelijk mijn winterhobby. Koop het nu en laat het staan tot de winter......geen haast ! Mijn zomerbezigheid zijn mijn klassieke auto's en mijn huis in ZW-Frankrijk......
Kan het in principe wel redelijk zelf nu, als het niet te moeilijk wordt. En ik kan altijd rekenen op mijn vriend Gromsound, die gaat pas slapen als alles weer loopt en speelt.....laatste record was 05:30 des nachts, tijdens een weekend tezamen.
Wat voor auto was het ook weer precies....moet je me maar even mailen, dan zal ik die autojournalist-vriend van me eens lekker gaan maken. Wie weet komt hij dan wel even kijken......... Had het hem nog niet verteld. Hij is bezig met een internet-tijdschrift, geen idee hoever de vorderingen zijn.
Groeten,
Tom.
P.S. Dat aan het werk zetten van jou was maar een geintje hoor 😉 Je bent hier voor de gezelligheid ook welkom, kan je zien hoe je voormalige bandrecorders en receivers het maken..........
[%sig%]
Ben er weer voor in.
Het mag wat mij betreft weer in Klaaswaal.
Als het niet in de herfstvakantie is kan ik er bij zijn.
Heb nog genoeg te hobby-en, ideeen te over en voldoende (gedeeltelijk defecte) apparatuur om ook de winter weer door te komen.
Marnix
Ben zeker voor een meeting. Laatste keer was ik helaas verhinderd.
Zou graag nog een en ander te weten komen over mfb vooral over reperatie en afstellen.
Mischien is het mogelijk het iets centraler in het land tehouden.
Vanuit friesland is het een eind rijden.
Hoi Baresi,
Helemaal mee eens.Wij komen ook uit Friesland en het is ons ook te ver rijden.Het zou misschien een idee zijn om een meeting centraal in nederland te houden.In Utrecht of Hilversum misschien??Wij zouden het erg leuk vinden om es bij zo'n meeting aanwezig te zijn.Vooral om het mooie MFB spul te bekijken en ervaringen en tips uit te wisselen met andere mfb freaks.
Groetjes,
Marco en Anneke.
2xMFB567-6xMFB544-4xMFB541-2xSX6544-2xRadiola 585-1xAH270-1xAH170
Ik ben zeker voor een meeting, zeker omdat ik er nog geen heb meegemaakt, maakt mij niet uit waar by the way.
Groetjes,
Chris Vonhout.
Vorige keer was ik er in Klaaswaal, maar als je vanuit de andere kant van het land komt is het een eind rijden, een echte MFBedevaart 😉
Vanuit Oldenzaal / Enschede is Utrecht/Hilversum een stuk dichterbij
Overig nieuws: mijn 541 project verloopt voorspoedig, afgelopen week het hout gezaagt en geschaafd. Komende week gaat het lijmen beginnen. Dat setje komt vast met me mee naar de 4e meeting.
[%sig%]
Ergens in de provincie Utrecht zou wel lekker centraal in Nederland zijn, en lekker dicht bij voor mij 😛 . Ik kom er dit keer (met de vorige meeting wist ik nog niet eens dat de site bestond) als alles goed gaat wel naartoe waar het ook is. Lijkt me leuk is wat mfb's van anderen in real live zien.
[%sig%]
Persoonlijk denk ik dat je natuurlijk wat over moet hebben voor een MFB hobby maar ik kan me voorstellen dat afstanden een probleem zijn. Als iemand een optie heeft om het in het midden van het land te organiseren zou dat perfect zijn natuurlijk. Uiteraard zijn Herman en ik dan zeker ook weer van de partij. Dus ideeen? post ze hier zou ik zeggen.
-dRe
Mensen,
Waarom niet gewoon een meeting organiseren in het midden des lands? Is de afstand gemiddeld voor eenieder gelijk.
Misschien in Doorn, waar de NVHR haar beurzen organiseert. Als liefhebbers van historiese MFB techniek moet er vast wel iets te regelen zijn...
Ik kan me het financiele jaarverslag van de NVHR even niet meer voor de geest halen, maar ik meen me te herinneren dat er jaarlijks vele duizenden euro's aan zaalhuur betaald wordt. ( er is geloofik 4 keer per jaar een ruilbeurs ) Dat zou een toegangsprijs van ongeveer 100 euro per persoon kunnen betekenen als de opkomst gelijk blijft...
[%sig%]