Meldingen
Alles wissen

Meeting IV - Oktober 2004 (?)

34 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
1,652 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Zapper, jammer dat je er niet bij was de laatste keer:

Tiesto op 28x 587 muhahaha :PPPP

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@mctommi)
Reputable Member

Jaaaa....leuk allemaal.........

Het punt is natuurlijk dat in Klaaswaal een mogelijkheid is !

Willen we een meeting in het centrum van Nederland; dan moet er wel iemand opstaan die een locatie weet te vinden, die niet veel kost.
Zonder locatie geen meeting, toch ??

Mij moet je het niet vragen, woon 20 km van Klaaswaal, dus ik kan geen alternatief aandragen πŸ™

Kan hooguit een zooi luchtbedden kopen en overnachting aanbieden πŸ™‚ Er is een busverbinding van Klaaswaal naar mijn woning......

Groeten,
Tom.

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

MFB Pyama Party πŸ˜€

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member

Hoi Zapper en de rest,

Ik had heus wel door dat het een geintje was hoor gevoel voor humor hebben we genoeg.Andre en Herman mooi dat jullie zoveel ervaring hebben met het organiseren.Zou mooi zijn als jullie iets in utrecht ofzo willen organiseren.Friesland zou ik jullie niet aandoen.Maar jullie hoeven het toch ook niet alleen samen te doen??misschien dat er wel meer mensen willen helpen.Ben benieuwd waar het nu georganiseerd word.Als we zo blijven door discuseren is het al bijna zover.Kijk maar even.Lijkt ons ook leuk om Alice deejay op een kude 545's te horen.En tiesto klinkt ook vast erg goed.Ook lijkt het ons leuk om ervaringen uit te wisselen.En helemaal om es een stel 545's in het echt te zien en te horen.

groetjes,

Marco en Anneke.

2xMFB567-6xMFB544-4xMFB541-2xSX6544-2xMFB585-1xAH270-1xAH170.

BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 3
Deel: