Hallo allemaal.
Afgelopen donderdag heeft zeer waarschijnlijk iemand heel veel geluk gehad. Er stond namelijk rond 23:45 een advertentie van iemand uit Heerlen op marktplaats. Deze goede man had nog een set 545's op zolder staan. Deze pastten niet meer in zijn huidige interieur en de eerste die 100 euro bood voor deze speakers mocht ze hebben. De advertentie stond er net ongeveer 3 minuten op en ik heb toen direct een mailtje gestuurd dat ik ze graag voor de 100 euro zou willen overnemen. 1 uur later werd de advertentie verwijderd en ik heb niks meer gehoord. Misschien heeft iemand anders direct rond 0:00 gebeld (wat ik niet wilde doen op dat tijdstip)
Is iemand onder ons de gelukkige?
Ik wens diegene er in ieder geval wel veel plezier mee!
Groeten Martijn Vergoossen
Martijn,
Dat is wel een schitterend verhaal! En dan te bedenken dat Heerlen voor mij een kwartiertje met de auto is! Helaas ben ik niet de gelukkige, maar ik vermoed inderdaad wel dat er nu een zeer gelukkig iemand zich thuis helemaal ziek zit te lachen om zijn koopje. En terecht!
Groeten,
[%sig%]
De speakers staan weer te koop op internet maar er staat geen telefoonnummer bij. Eigenlijk een beetje vreemd want het is weer iemand uit heerlen.
Ik heb een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.
Groeten Frank
Haha, de verklaring is er....
In de titel van de advertentie staat 545 maar in de advertentie zelf wordt over een 544 gesproken.... Beetje lullige manier van aandacht vragen, maar wel uiterst effectief!
[%sig%]
Die eerstgenoemde advertentie is een beetje raar gegaan. Meestal ontvang ik dus een mailtje als er zoiets wordt aangeboden, maar bij die 545's niet. Mogelijk is het binnen het marktplaats team gebleven. Ik heb nog een backup van die advertentie. Ik heb zelfs nog het telnr van de man. Ik heb hem zondag gebeld, en vroeg hem of het snel was gegaan. Ik voelde me wel een beetje te bezwaard om nog te vragen wie hem gekocht had. ( ik belde namelijk nadat de adv er al bijna een dag af was.)
Mocht iemand nog het lef hebben om hem te bellen kan ik op verzoek het telnr nog wel ophoesten.
[%sig%]
Heb het archief er even bij gezocht:
Aangeboden: Philips speakers mfb 545
Prijs: 100 euro voor twee
Beschrijving: Op zolder kwam ik nog twee van deze speakers tegen met
versterker ingebouwd.
Doen het prima maar passen niet meer in het heden ten daagse
interieur. Alle kabels zitten er nog bij.
Zit een goede bass in.Stuur maar een mailtje voor 100 euro gaan ze
weg.
Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 19-02-2004, 23:48
Gezien: xxxx keer bekeken.
[clear.gif]
Adverteerder
Naam: Franky ([4]E-mail de adverteerder) ([5]Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06xxxxxxx
Regio: Limburg
[clear.gif]
Biedingen (Er is nog niet geboden op deze advertentie.)
Biedingen: Bod Bieder Datum
- - - -
[%sig%]
Bericht bewerkt (23-02-2004 21:01)
Jongens......
We hoeven er niet direct de CIA op af te sturen hoor π
[%sig%]
Ze staan er weer op, nu niet bij Franky voor 100 euro in Heerlen, maar bij Bert voor 175 euro in Heerlen!!!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Verhaal gaat nog een staartje krijgen, heb even voor CIA gespeeld,
man:
" weet van niets"
"mijn telnr is misbruikt ? "
" en de speakers zijn vorige week al aan een amsterdammer verkocht ..."
[%sig%]
Nadat Franky uit Heerlen voor 175 euro zijn MFB545 op Marktplaats in de aanbieding heeft gesmeten, is het vandaag ook nog de beurt aan Bertina uit Echt. Ook zij heeft haar MFB545 voor het bedrag van 175 euro tekoop aangeboden op www.hifi.nl:
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
[%sig%]
Heb toch maar even eeen mailtje gestuurd
Je weet natuurlijk nooit.
Bert