Meldingen
Alles wissen

Mijn 545's online!

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
509 Bekeken
(@natalie)
Active Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Beste mensen,

Ik heb gisteravond mijn nieuwe 545's online geplaatst, zie

Groeten!

Thomas

Citeren
 Yde
(@yde)
Eminent Member

Hé Thomas

Ik heb hier maar 1 woord voor......

GEWELDIG!!!!!!!!!!!

Succes ermee.

A.S. woensdag ben ook ik een set 545 rijker, helaas is eentje defect (versterkers werken niet, de voeding werkt wel) en de frontjes zijn zwaar beschadigd.
De kasten zijn nog wel in een redelijke staat. Ze stonden ook al 10 jaar op zolder bij deze man.
De luidsprekers zijn orgineel en de rubber randen van de woofers zijn ook goed.
De kosten voor deze MFB's vallen ook nog mee al heb je hiervoor wel een goede set 567
Nu maar hopen dat ik de defecte 545 aan de praat krijg.

Yde Nijboer
Drachten

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Yde,

Ik zie nu pas dat ik het vorige bericht vanaf de PC van mijn vriendin verstuurde, en even correct vergat in te loggen... Excuses! Maar de boodschap mag duidelijk zijn....

Te gek man! Je bent dus bij die meneer geweest? Erg mooi dat je ze kunt kopen en de prijs van een set 567 is voor de 545 een koopje! Mocht je advies nodig hebben, wil ik altijd wel proberen mee te denken. Hopelijk is het iets eenvoudigs, wellicht gewoon een zekering. Toevallig als alle drie de versterkers van dezelfde box niet werken, dan ga je het eerst aan de aansturing denken...

Over de frontjes, je zou natuurlijk nieuw jute kunnen halen bij de Boerenbonthal waar Chris ook al wat jute heeft weggesleept... Zo'n mooie boxen verdienen natuurlijk wel een volledige restauratie, vandaar dat ik ook binnenkort met de textielverf aan de gang ga!

Ik zou zeggen veel plezier ermee en hou ons op de hoogte!

Groeten,

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: