Hallo Allemaal,
Eindelijk na lang zoeken een goed wekend tapedeck gevonden, nl de N 4504.
Helemaal gereviseerd, nieuwe snaren e.d.
Weer een deel van de verzameling compleet!
Groeten,
Tim
P.S. Ook voor dit mooie tapedeck zoek ik een nog Servicemanual.
Hallo Tim
Gefeliciteerd met je N4504.
Heb er zelf twee, in verschillende uitvoeringen.
Probeer voor een Service Manual http://www.doknet.nl
Hier kun je Service Manuals aanvragen (zijn wel kopie's), ook kun je hier terecht voor onderdelen.
Succes...........
Yde
Hallo Tim
Ik haak ook even in op je mededeling mocht je in de toekomst onderdelen nodig hebben geef dan maar een seintje ik heb van deze types letterlijk alles tot op iedere knop liggen ik heb ook van de uitgebreidere modellen zeer veel onderdelen.Voor mij zijn deze kleine beestjes niet meer intressant daar ik het grotere werk heb echter heb er wel alles van bewaard.De service manuals van alle types heb ik jammer genoeg allemaal meegegeven aan een verzamelaar daar ikzelf deze types eigenlijk niet meer repareer en of reviseer maar ik ken ze in ieder geval blindelings.In ieder geval succes met je apparaat en ik hoop voor je dat je heel veel luisteruren mag hebben.
Groetjes Patrick
Hallo Patrick,
ik bezit sinds kort een megagoed uitziende N4506, maar met een kapotte snaar van de "play" motor :-(.....
heb je toevallig nog zo eentje voor een mede Mfb freak...?
groetend
F. Thalen
Je "moet" me dan wel nog uitleggen welke schroeven te openen ( na het verwijderen van het voorscherm), maar als ik dat zo beluister kun je dan blindelings.. (slijm slijm) π
vr gr
Freddy Thalen
mmm,
Ik heb nog twee van die bakken staan 45?? geloof ik , de meest uitgebreide uitvoering..., een met din koptelefoon en de andere met jack aansluiting...
Bij serieuze belangstelling wil ik wel eens nadenken over afscheid ...
Groeten
Leendert
[%sig%]
@Patrick Kessels wrote:
Hallo Tim
Ik haak ook even in op je mededeling mocht je in de toekomst onderdelen nodig hebben geef dan maar een seintje ik heb van deze types letterlijk alles tot op iedere knop liggen ik heb ook van de uitgebreidere modellen zeer veel onderdelen.Voor mij zijn deze kleine beestjes niet meer intressant daar ik het grotere werk heb echter heb er wel alles van bewaard.De service manuals van alle types heb ik jammer genoeg allemaal meegegeven aan een verzamelaar daar ikzelf deze types eigenlijk niet meer repareer en of reviseer maar ik ken ze in ieder geval blindelings.In ieder geval succes met je apparaat en ik hoop voor je dat je heel veel luisteruren mag hebben.
Groetjes Patrick
Heb je ook nog de koppen liggen, en in welke staat??