Meldingen
Alles wissen

Philips N4520 Taperecorder

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
734 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Hallo

Hierbij wil ik even laten weten dat ik sinds gisteren in het bezit ben van een Philips N4520 Bandrecorder.
Dit na heel lang zoeken.
De recorder is van 1978 en in een nog goede staat, heeft toen veel geld gekost.
Heb hem overgekocht van een collega van mij die er meerdere in zijn bezit heeft.

Namens een trotse N4520 bezitter;

Yde

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Yde,

Gefeliciteerd! De N4520 is een heel erg mooi deck, ik heb hem zien staan bij Patrick, wiens 587 MFB's in de categorie Jullie MFB's! staan, en het is een juweeltje! Hij heeft me er een foto van gestuurd, deze zal ik zsm op de site zetten.
Heel veel plezier gewenst met je 4520 en als je hem ooit kwijt wilt........ πŸ˜€

Groeten!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Hallo die Yde

Even inhakend op je toch wel blije reactie.Je hebt inderdaad een van de toppers van Philips recorders aan de haak geslagen dit model gaf het overigens in 2 uitvoeringen de N4520 wat ikzelf zoals Thomas zei ik ook heb is de 4 sporen uitvoering echter is er ook nog een N4522 2 sporen uitvoering gemaakt.Ikzelf ben behalve een liefhebber van de MFB's en audio apparatuur ook een bandrecorder verzamelaar en heb diverse exclusieve modellen in mijn bezit.Echter en ik weet niet of je deze kent heb ik ook gehad maar reeds doorverkocht de N4450 van Philips was eveneens leuk , maar kwalitatief kan die bij lange na niet op tegen de grotere broer de N4520.Mocht jij Yde info nodig hebben of een kopie van de handleiding dan kun je bij mij terecht.Het complete servicemanual heb ik ook hopende dat je dit nooit nodig hebt , echter dit is te dik om te kopieren.Dus voor info kun je in ieder geval bij mij terecht enne Proficiat met je aankoop.

Groetjes maar weet Patrick Kessels
Hifihobby@hotmail.com
Limburg Roermond

BeantwoordenCiteren
Deel: