Meldingen
Alles wissen

Receiver 22AH684/00 gekocht voor €19 Euro.

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
6,303 Bekeken
(@cvonhout)
Trusted Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Hallo MFB freaks,

Ik vond op internet, op het prikbord van Zeelandnet, een mooie receiver, de 22AH684/00, dit apparaat zag er op de foto heel mooi uit, ik gelijk een mail gestuurd naar de persoon die em had, een bod gedaan van €19, en ik mocht em komen halen, en dat allemaal vlakbij huis, dus je ziet het, niet alles is ver weg te vinden:D
Thuisgekomen, het ding natuurlijk gelijk even ingeplugd aan de prik, en ja hoor, alles werkt, lampjes ook zover ik zag, moet em nog wel eens openmaken om schoon te maken, en de selector schakelaar nakijken, zit wat sleet op.
Alleen mijn MFB's moeten gerestaureerd worden lijkt het wel, de ene doet het hoog niet mee, en klinkt niet alemaal lekker, ze moeten trouwens nog steeds schoongemaakt worden, maar ik heb geen haast, alles op zijn tijd.
Zal op den duur maar langs een service punt moeten met de boxen, die hebben er verstand van, ikke niet haha.
Maar in ieder geval ik ben nu zo blij als een klein kind, en een kinderhand is snel gevuld naar men zegt 😛 ,want de receiver is puik en heel mooi, met MFB aansluiting, kan niet mooier, maar daarom heb ik em gekocht natuurlijk, voor de MFB aansluiting.

Groeten uit Zeeland,

Chris.

[%sig%]

Bericht bewerkt (26-07-2004 12:32)

Citeren
Deel: