Meldingen
Alles wissen

SACD vs MFB530 en 541

18 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
1,415 Bekeken
 Piet
(@piet)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Hallo Ton,

Destijds kwam ik voor m'n werk regelmatig in de wissloord studio's en ook in de studio die ze daarvoor hadden en uiteraard ook heel veel bij fonogram in Baarn.

Ruud van Lieshout, waar ik zeer bevriend mee was en eigenlijk nog steeds, was de baas in beide studio's.

Af en toe spreken we elkaar nog wel eens.

Laatst heb ik hem nog gevraagd of hij nog enige bemoeinis had met de studio. Dat is niet meer het geval en dat is ook vrij logisch na ruim 20 jaar.

De eerste jaren heb je meestal nog wel enig contact als je dat zelf wilt ,maar naar verloop van tijd komen er nieuwe mensen en dan ebben de contacten die je nog hebt langzaam weg. Zo gaat dat nu eenmaal.

Groeten Piet.

BeantwoordenCiteren
 Piet
(@piet)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Hallo Ton,

Ik kreeg gisteren om 20.24 uur een mailtje binnen over boven genoemd onderwerp. Toe ik opende, kreeg ik de mededeling dat er geen bericht was. Er moet dus ergens iets fout gegaan zijn.

Ton zou je het bericht nog eens willen versturen.

Het kan ook zijn dat iemand anders iets heeft willen posten over dit onderwerp, dat kan ik niet zien , graag dan reactie van de andere mfb freak

Groeten Piet.

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

@Piet wrote:

Hallo Ton,

Ik kreeg gisteren om 20.24 uur een mailtje binnen over boven genoemd onderwerp. Toe ik opende, kreeg ik de mededeling dat er geen bericht was. Er moet dus ergens iets fout gegaan zijn.

Ton zou je het bericht nog eens willen versturen.

Het kan ook zijn dat iemand anders iets heeft willen posten over dit onderwerp, dat kan ik niet zien , graag dan reactie van de andere mfb freak

Groeten Piet.

Beste Piet,

Ik was het niet! Dus dan is het wachten op de freak die wel gereageerd heeft...

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: