Meldingen
Alles wissen

voorversterker 209

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
434 Bekeken
(@joost)
Trusted Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Waarom is de voorversterker 209 eigenlijk niet opgenomen onder het kopje randapparatuur! Ook een voorversterker, klinkt echt gelikt en ziet er zeer puik uit. Zelfs het hele setje is tegenwoordig nog een lust voor het oog! Jammer dat het nooit in de kleur zwart is gemaakt. Kan iemand mij vertellen wat de complete set heeft gekost (tuner,voorversterker,eindversterker en cassettedeck)? En weet iemand wat de cd 100 heeft gekost?

Jan

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Jan,

De informatie in de afdeling Randapparatuur dateert nog uit de tijd dat de folders nog niet op de site stonden. Deze foto's en info waren de enige gegevens die er waren over deze apparaten. Nu, inmiddels met de komst van de folders van vooral 1978/79/81/83 zijn ineens complete sets beschikbaar geworden. Denk bijvoorbeeld aan de x70 en x80 serie en de Lab Series (waarvan de folder nog altijd geplaatst moet worden, helaas is deze verloren gegaan tijdens een hardwareconflict tussen mijn PC en mijzelf).
Om je vraag te beantwoorden: Ik voeg geen apparatuur meer toe aan de sectie Randapparatuur, tenzij iemand mij van een bepaald apparaat heel erg mooie foto's stuurt, of het om een apparaat gaat dat niet in de folders voorkomt......
Verder vind ik de x09 niet terug in de folders, dus als iemand er foto's van heeft, hou ik me aanbevolen!

Groeten,

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: