hallo allemaal,
Het is gebeurd , hij doet het niet meer , hij werdt ineens schor en daarna niets meer!!!!!!!!!!!!
Wat nu, wie kan mij helpen ???
Ruud,
We willen je met alle plezier helpen, waar woon je precies?
Brandt het lampje op de box nog wel? Het schor worden gebeurd bij mij als ik hem uitzet met muziek aan, dan loopt de voedingselco leeg en valt het geluid na een seconde of 2 pas weg.
Is krimpen a/d IJssel voor je te doen? Anders zou ik zeggen breng hem even langs. Ophalen is ook een mogelijkheid.
groeten,
Dre
[%sig%]
Ha die Dre,
Bedankt voor je reactie,het schor klinken, klinkt net zoals een stoffige potmeter,het lampje deed het wel , maar niet meer , toen ik hem had open gemaakt, moet er ook van af blijven , ik weet het zelf, zelf woon ik in Bovenkarspel, maar dat is geen probleem, de afstand dus,hij is al weken "dood" en ik "mis" hem en geen afstand is te ver, nou ja, bijna dan,om hem weer te laten spelen
Dus maak ik graag gebruik van je aanbod om er eens naar te kijken, graag hoor ik van je , wanneer dat mogelijk is
Groeten Ruud
Dre,
Als deze 532 weer "leeft", laat ff weten wat de kwaal was 😉
[%sig%]
dre, Ik wil hem wel komen brengen, maar naar wie?
Ruud,
Ik zit op mn werk, ik had je gisterenavond willen bellen.
In principe zijn we dinsdag- en donderdag avonden altijd beschikbaar voor reparaties, echter alleen vanaf 21:30. Eventueel zou je dus vanavond of as donderdag avond bij ons langs kunnen komen voor een controle / reparatie. Laat even weten of het schikt.
groeten,
André
[%sig%]
Andre,
vanavond is ok, ik ben thuis , dus je kan me eventueel bellen , voor een route beschrijving en dergelijke
groeten Ruud
Hij is niet dood , hij LEEFT!!!!!!!!!!!!
Bedankt mannen aan de IJssel
"Wat was het nu" ?
[%sig%]
Trafobeveiliging hersteld,
Print doorgesoldeerd,
schakel-contacten nagezien.
Nou nog aan je 545 beginnen, ben er klaar voor...
[%sig%]
Bericht bewerkt (02-04-2003 16:50)
Herman,
We moeten maar eens een afspraak maken voor mijn 545, ik ben helaas wel bang dat ik er niet mee naar jou kan komen, is wat zwaar in de trein plus de kans dat iemand 'm uit je handen rukt (is dat een 545????) is aanwezig... haha....
Wellicht kunnen we eens een vrije dag afspreken, als je toevallig in de buurt zou zijn (familie? vrienden? andere kennissen?)
Ik hoor het wel!
Groeten,
[%sig%]
Thomas,
Dat komt goed !
Herman, regel dat ! :-))
[%sig%]