Vraag aan Marnix: Heb je nog een exemplaar voor de verkoop โ
Annie,
Ja, zie je private mail.
Marnix
Mijn inbox toont geen nieuwe messages.... ๐
Je het er een met de 8065 en een met de 8067?????
Dan heb je een uit de eerste en een uit de laatste serie.
gokje. die met de 8065 geeft erg veel hoog.
Ze hebben tussentijds een heleboel wijzigingen aangebracht. Dat verklaart het verschil in geluid.
Als je de elektronika omwisselt, krijg je dan hetzelfde, maar dan net andersom (wat betreft kast)???
Als ik de tweeters omwissel, blijft hetzelfde exemplaar altijd veruit minder hoog opleveren..... Het ligt dus echt aan de tweet.... ๐ฎ
Da's duidelijk...
@Annie wrote:
Tsittem in de electronica, gelukkig niet voor niets aan het meten geweest gisteravond. Ik ga weer verder snuffelen. De speakers lijken dus okee, dat valt dan weer mee..... ๐
@Annie wrote:
Als ik de tweeters omwissel, blijft hetzelfde exemplaar altijd veruit minder hoog opleveren..... Het ligt dus echt aan de tweet.... ๐ฎ
โ
@ZWAAG wrote:
@Annie wrote:
Tsittem in de electronica, gelukkig niet voor niets aan het meten geweest gisteravond. Ik ga weer verder snuffelen. De speakers lijken dus okee, dat valt dan weer mee..... ๐
@Annie wrote:
โ
Het is echt niet zo moeilijk hoor...... Eerst deed mid en hoog het vrijwel niet bij 1 exemplaar, terugkoppelelco vervangen. Toen bleek dat van een van de speakers de tweeter ondermaats presteert. Joe Sie???
Hoi Marnix; heb al 3x geprobeerd een PM te sturen, maar deze blijven in de outbox hangen. Ik neem even kontakt op met de masters hierover ๐
Er zijn vooralsnog geen problemen met de outbox geconstateerd. Het is phpBB default dat de pm's in de outbox staan, waarom? ik heb geen idee. In elk geval worden ze wel verzonden. Overigens kan het zijn dat de pm's iets langzamer geprocessed worden. We hebben een spamfilter in gebruik die eerst de messages scanned en vervolgens verstuurd. 1x klikken is genoeg...
Het vreemde is, dat Tismarnix zijn derde PM pas bij mij aan is gekomen, op Vr Okt 13, 2006 - 22:07, en het daarvoor dus tweemaal is mislukt...... โ Er schijnt dus iets niet lekker te lopen.
De pm's gaan rechtstreeks in de database en niet via email. Je krijgt alleen een bevestiging per email dat er een pm staat. Mogelijk heb je het forum geen gelegenheid gegeven om te zenden. Volgens de log is er geen probleem geweest. Ik wil je ze wel even sturen ter controle?
Ja, ik weet het ook niet.... Ik heb er eentje aan mezelf gestuurd, die kwam inderdaad wel aan. De logs had je er vandaag al bijverpakt trouwens. Het zou alleen vervelend zijn als iemand gaat denken "waarom krijg ik geen antwoord van min medeforumlid", terwijl diegene allang een reply heeft gestuurd. Daarom ben ik er vandaag over begonnen. Als daar alles klopt, dan zal het wel aan hier liggen.